Catrice Multi Matt blush 010Love, Rosie & 020 La, Lavander

02:09

Nedavno su na police stigla Catrice Multi Matt rumenila za lice. Čim sam swatchala malo rumenila na ruku odlučila sam kupiti obje nijanse koje su dostupne; Love Rosie i La, Lavander.




Što Catrice kaže?
Četiri mat, savršeno usklađene nijanse ujedinjene u jedno rumenilo. Svijetle i delikatne teksture je najbolje nanositi s velikim kistom za rumenilo koje pruža obrazima dodir svježine. Za jedinstven izgled nijanse se mogu po želji nanositi pojedinačno ili u kombinaciji. Rezultat: svjež i prirodno lijep ten.



 Dolaze u prozirnoj plastičnoj, čvrstoj ambalaži, sa jednostavnim, ali sigurnim zatvaranjem/otvaranjem, pa nema straha da će se otvoriti u torbi. Rumenilo je otisnuto reljeftno i ne troši se brzo. Sadrži 8 grama. 




Ova rumenila jesu mat izgleda. Nema shimmera u njima, a jako su blaga kada se pomiješaju skupa. Oba su mi se pokazala odličnima jer od rumenila tražim prirodan izgled. Miješanjem boja Love Rosie nijansa je nešto svijetloia od La - Lavander, iako obje kombinacije daju laganu, nježnu boju.  Teksturom su nježna i ne baš jako pigmentirana, ali se lijepo ujednačavaju i kombiniraju. Ne truse se i ne rasipaju, što najbolje možete vidjeti kada ih isprobavate prstom. 



010 Love Rosie



020 La, Lavander



Rumenilo se može koristiti i miješajući po dvije nijanse, primjerice, u svakoj od nijansi su gornja dva rumenila tamnija, a donja dva svijetlija. Moj favorit je La Lavander, jer je ipak nešto malo tamije, iako i dalje suptilnog izgleda.
Nekakav prosjek trajanja na licu im je 7 sati i to je dodatan plus za pakiranje koje košta 31,90. Može se kupiti u Mulleru, dm - u i Kozmu.





U svakom slučaju, vrijedi im dati šansu. Ako kao i ja tražite suptilno rumenilo za svaki dan, po povoljnoj cijeni i dobroj kvaliteti, ovo je idealno.


You Might Also Like

3 komentari

  1. Catricovi proizvodi su svi odlični,taj također je prekrasan iako nisam još imala njihova rumenila,vjerujem ti da su dobri;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenila su stvarno dobra, a ja ću definitivno dati šansu i njihovoj ostaloj preparativi. :)) puno hvala

      Izbriši
  2. Za božić sam dobila La Lavander i mogu ti reći da mi se sviđa. Najsvjetliju nikansu koristim i umjesto sjenila, samo što mi je malo zeznuto što bi koristila samo jednu nijansu za rumenilo nekad a teško ju uzimam sa velikim kistom jer mi,se pomjesa

    OdgovoriIzbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images