Alverde Zitrone Rosmarin & Kokos ulja za tijelo - recenzija

15:49

Prije dvije godine kupila sam si Alverde ulje za tijelo s ekstraktom ruže i poklonila ga ujni, bez da sam ga probala. Kad ga je otvorila, mirisalo je božanstveno. Niti malo kemijski ili umjetno, već kao pravo mirisno ružino ulje. I tako sam se sjetila gledajući police dm - a koliko je to ulje mirisalo i odlučila se na dva ; Zitrone & Rosmarin Cellulite Körperöl te Kokos Aroma Pflegeöl.



Alverde ulje limun & ružmarin kao i sva njihova ulja dolazi u staklenoj bočici od 100 ml sa praktičnom pumpicom kojoj se okretanjem omogućuje istiskivanje određene količine ulja. Sviđa mi se što na naljepnici prilikom korištenja ne ostaje mastan trag.



Samo ulje je blago žućkasto i ima jak citrusni miris koji me podsjeća na eterično ulje. Iako je miris zaista intenzivan i jak, meni odgovara, posebice ujutro jer osvježava. Miris se na koži zadržava do dva sata nakon korištenja.
Ulje je preporučeno koristiti na vlažnoj koži u debljem sloju dva puta dnevno, nakon tuširanja. Obećava do 70 % manje vidljiv celulit, ali napominjem; nisam ga kupila u tu svrhu, pa ga niti ne nanosim jačim kružnim pokretima.



Ulje se brzo upija kada se nanese na vlažnu kožu, a koža nije tek trenutno nahranjena već mi bude mekana i hidratizirana cijeli dan, ili preko noći. Ne mogu puno reći o anticelulitnom djelovanju, ali mogu reći kako mi koža nekako ljepše izgleda, tonus je definitivno bolji. Ovim uljem sam prezadovoljna u smislu upijanja, mirisa, hidratacije, a koristim ga na gornjem dijelu nogu.




Alverde kokos njegujuće ulje koristim nakon tuširanja za ostatak tijela. Ima identičnu ambalažu kao prvotno. Ulje je prozirno i blagog, ali uvjerljivog mirisa kokosa.



Vrhunski hrani kožu, ponekad ga u periodu korištenja losiona dodatno nanosim tokom dana na suha mjesta, ako je losion zakazao; primjerice na laktove, stopala. Čak ga koristim kao noćni tretman za stopala s pamučnim čarapama ili ga dodajem u losion ili kremu za stopala.



Kroz duže vrijeme korištenja ovih ulja sam primjetila sljedeće; uslijed konstantnog nanišenja svih mazalica koje sam koristila ili koje koristim usporedno s uljima, koža mi nakon samog tuširanja bude žedna dodatne hidratacije i suha je više no inače. Kada učestalo koristim alverde ulja ( druga ulja za tijelo nisam koristila ovoliko često ), taj osjećaj nakon tuširanja mi se ne javlja. Vjerujem da mojoj koži jako odgovaraju, očito je.

Dok ovo tipkam, razmišljam o neorežaljenom alverde ružinom ulju za tijelo. Jeste li vi isprobali neka od alverde ulja?

You Might Also Like

2 komentari

  1. I ovaj post je odlican, kao i ostali. Sto se tice njihovih proizvoda.. sve sto sam do sada probala nije me ni sekunde razocaralo. Iaprobala sam ruzino ulje i fenomenalno mi je, obavezno kupi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komplimentu. Jos uvijek mi je u wishlisti i kupit cu ga sigurno, cim do kraja potrosim ova. Pokusavam se voditi onom - kontrola i samokontrola. :)

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images