KIKO Infinity Sjenila za oči - new in

04:47

U jučerašnjem postu o KIKO pigmentima mogli ste pročitati kako sam napravila narudžbu sa službene stranice  na koju me najviše nagnalo aktualno sniženje. Svakako su se tu našla i KIKO Infinity mono sjenila koja volim već dugo. 



 


KIKO Infinity sjenila su sjenila predviđena za njihove prazne palete, odnosno za slaganje paleta po želji. Nemam niti jednu takvu paletu jer online budu dostupne one predviđene za dva ili tri sjenila, a voljela bih pribaviti neku veću obzirom da ih trenutno imam 12.  Svako mono sjenilo dolazi u okruglom pakiranju od čvrste crne plastike sa prozirnim zaštnim poklopcem i brojem nijanse na stražnjem dijelu. Regularna cijena im je 4,90€ za 2 grama što je dobra cijena obzirom na količinu, kvalitetu i izbor koji se nudi. Dolaze u mat, shimmer i satin verzijama, ovisno o nijansi, a njihov raspon je zaista širok.  Moj zadnji izbor bile ( redom na gornjoj fotografiji s lijeva na desno ) 256 Metallic Gold, 270 Pearly Fern Green, te 284 Silver.  Svako od ovih mono sjenila sam platila 2,40€ zahvaljujući sniženju. :)

 

Sva tri sjenila koja sam odabrala su nijanse koje su mi trebale pojedinačno.. Uopće se ne truse, lako se blendaju i nadograđuju iako je već jednim nanosom željena boja postignuta. O pigmentiranosti ne moram puno govoriti, dovoljno je reći da su im i mat sjenila jako, jako pigmentirana i usudila bih se reći da su najbolja sjenila koja koristim.  Istina je da mi nedostatak pripadajuće palete nedostaje zbog stalnog preturanja po ovim pakiranjima, ali i to im opraštam. 

 

256 je svijetla zlatna nijansa koja ima decentni shimmer najbolje vidljiv na suncu, a isprobala sam ga i u svrhu highlightera sada kada mi je lice iole preplanulo i obožavam ga i na taj način. Sjaj koji daje je fantastičan. 
270 je satenska maslinasto zelena boja koju volim nadograditi kako bih postigla punu boju kao u panu jer maslinastu boju obožavam. Također, super mi se slaže uz 256.
284 je srebrna nijansa također decentnog shimmera vidljivog najbolje na suncu. Hladna nijansa koju već vidim kao zimski favorit.

 


Imate li vi neka od ovih mono sjenila i kako ste zadovoljne njima?
P.S. za pregršt KIKO kozmetike i njihovih recenzija, preporučam vam talisha art blog, klik ovdje.  

You Might Also Like

4 komentari

  1. imam, da.
    ljubičasto 406- infinity+ sparkle eyeshadow
    neka kao nježno roza-breskvasta nijansa- 139 ombre a paupieres
    super su mi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju. Ja ih obožavam. :)

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images