Lancome Nutrix krema za lice

12:53

Lancome Nutrix hranjiva krema za lice jest krema kojoj se svake zime rado vraćam, ali ovoga puta sam odlučila ponoviti kupnju za slučajevima oštećenosti kože uzrokovane suncem, promjenom klime, neovisno o godišnjem dobu.
Kako smo nedavno bili na putu za koji sam imala minimalno vremena pripreme, uzela sam si teglicu ove ljubimice za koju sam znala da će poslužiti u svrhu noćne kreme, ne i dnevne jer su i mojoj koži vrućine teško podnošljive, a jako hidratantna kozmetika ne surađuje s njom najbolje i topi se s lica.




Lancome Nutrix je vrlo stara linija ovog brenda i uvijek je dostupna. Njezin opstanak na tržištu je sasvim opravdan jer ova linija je podobna za sve generacije sa problemom oštećene kože.
Krema je dostupna u tubici od 75 ml, te teglici od 50 ml koju ja imam. Pronašla sam ju na sniženju u Mulleru za 20 eura, ali ne znam kakvo je sniženje u pitanju obzirom da je cijena ista takva unazad godinu dana.
Staklena teglica izgleda zbilja elegantno, ima klasični bijeli poklopac na kom se nalazi poznati Lancome znak.Također, dolazi i sa zaštitom unutar poklopca ali nju više nemam. Ima pomalo puderasti miris koji nije jak te vrlo brzo izlapi.





Ova krema mi je u zadnjih nekoliko tjedana služila za smirivanje crvenila na licu, za hidrataciju lica i vrata nakon cjelodnevnog kupanja u bazenu ili moru, a po nanošenju vrlo male količine bih dobila finu zaštitnu emulziju na licu koja se ne upija brzo. Ne uzrokuje iritaciju, niti mi je lice ujutro nanovo suho već fino njegovano i mekano. Ne preporučam ju nanositi kao kremu prije šminkanja upravo zbog njenog ne tako brzog upijanja i finog filma koji ostavlja.
Nanosim ju na prethodno očišćenu kožu čistom spatulom namijenjenom za kreme u teglicama u vrlo maloj količini, umasiram ju u kožu lica i vrata, te pustim da se apsorbira nastavljajući s nekim drugim večernjim ritualom. Kad smo kod masaže lica - blogerica addtolove ima jako dobar tutorial iste na svom youtube kanalu koji vam preporučam.






Također, kako je u malom španjolskom mjestu u kom smo ljetovali izbor preparativne kozmetike bio sveden na robne marke, ostala sam bez okoloočne kreme i bez mogućnosti da ju kupim jer ondje je izbor bio praktički nikakav, pa mi je Nutrix poslužila i za tu svrhu. Za područje oko očiju je dovoljna minimalna količina, a s  njenim polaganim upijanjem bih dobila hidrataciju i blagi glow efekt, bez popratnih posljedica.
U svakom slučaju, ovo je krema kojoj ću se uvijek rado vratiti.

P.S. Zanima li vas možda post o španjolskoj preparativnoj kozmetici koju sam kupila i koristila boraveći ondje?


You Might Also Like

2 komentari

  1. Meni je premasna, iako sam u "ozbiljnim" godinama. U parfimerijama u kojima, kao sto se moze zakljuciti, cesto boravim, devojke je u sali zovu Lancome-ova "Pavloviceva" krema. Ali ideja da se koristi kao okolocna krema ti je zaista zanimljiva. Jer ova krema sadrzi dosta okluziva, te bi nocu mogla da ide preko necega laganijeg sto ima puno aktiva, i da "zapecati" aktivne sastojke tokom noci i oko ociju i oko usta. Hvala ti za ideju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je masna, jeste, ali kod mene je to super baš kada je koža dehidrirana plus što na mom licu nije komedogena. Drago mi je što si pronašla neku namjenu čitajući post, a kad smo kod zaključavanja aktivnih sastojaka, ja to vrlo često radim s kojom kapljicom nekog ulja za lice na kraju rutine. :)

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images