Zlaja Manuka Tree purifyng linija - recenzija

04:41

Moram priznati da je prava rijetkost da kupujem cijelu liniju za njegu lica, a ni ni ne vjerujem u rezultate kod brendova koji uz korištenje primjerice kreme za lice, nalažu korištenje tonika iz iste linije. 
Zlajine nove linije sam gledala neko vrijeme i u dm - u nabasala na poklon pakiranje Zlaja Manuka tree; tonik, gel i krema za 90 kuna.




Dugo sam se premišljala hoću li ju početi koristiti ili ću ju proslijediti nekome, ali sam svakako bila željna isprobati ju. Moja jutarnja njega je već odavno definirana ( o tome će biti govora kasnije ), pa sam ovoj liniji dala šansu jedne večeri.





Zlaja Manuka tree purifyng gel za umivanje dolazi u plastičnoj bočici od 200 ml, sa pumpicom, što zaista obožavam. Što zbog lakšeg doziranja, što iz higijenskih razloga. Pumpica je čvrsta i dovoljna su dva pritiska na nju da dobijem dovoljnu količinu za umivanje cijelog lica i vrata. Gel je srednje gustoće, proziran. Nakon umivanja koža je potpuno čista, i to se osjeti na dodir. Nije isušena niti zateže. Ono što me smeta kod gela za umivanje je miris. Svaki put kad ga koristim osjetim miris muškog after shave - a što je blaga katastrofa za moj njuh. Iako mi je miris relativno bitan, kod mnogih proizvoda sam ga odlučila zanemariti jer je učinak dobar, pa tako i kod ovoga.




Koristi ga i moj zaručnik i također je zadovoljan, ali on je trenutno lud za Nubian Herritage sapunima kod umivanja, tako da ovu umivalicu koristi tek s vremena na vrijeme. Gel je ispunio moja očekivanja, pa i više od toga jer moja očekivanja nisu bila prevelika. Jedino je taj miris moja bolna rana. Regularna cijena mu je 39,90 kn.




Zlaja Manuka tree astrigent face toner bio je na prvu šok za mene jer ima raspršivać. Prvi put sam se susrela s tonikom s raspršivaćem, ali sam imala veća očekivanja od načina doziranja. Na pakiranju piše da se dovoljna količina stavi na blazinicu te da se potom očisti lice. Pokušala sam i na taj način i na način da ga odmah pokušam raspršiti na lice, pa zatim koristim blazinicu, ali niti jedan od njih me nije oduševio. Raspršivać nije konkretan pa zapravo napravi nered.




Kad sam ga koristila direktno na licu, nemoguće je izbjeći područje oko očiju, a raspršivanje na blazinicu nije jednostavno jer izlazi vrlo mala količina.




Sve to i ne bi bio toliki problem, pa čak niti miris identičan kao kod gela za čišćenje lica, da moja koža dobro podnosi ovaj tonik. Iako mješovita, uopće se ne slaže dobro s ovim tonikom, a preporučujem ga onima s masnom kožom lica. Ako imate suhe dijelove na licu poput mene, on će vas čak blago i peckati. Taj osjećaj prođe za par trenutaka, ali tonik dosta isuši kožu. Prestala sam ga koristiti i samo stoji.
Pakiranje sadrži 200 ml tonika, a regularna cijena mu je 39,90.





Zlaja Manuka tree krema za lice obećava reduciranje nepravilnosti na koži, reduciranje masnih dijelova na licu, te mat efekt, preveciju kod stvaranja mitesera i hidrataciju. Ova krema je postala moj HG. Gusta je i po nanošenju na kožu lica ne upije se automatski već ju pustim nekoliko minuta da se potpuno upije. Automatski smanjuje izgled pora, a koža je mekana i nježna na dodir.




Moram priznati da mi je ovo bilo zaista neobično jer nakon failova kod tonika i lošeg mirisa gela i tonika, nisam očekivala da će mi krema za lice toliko odgovarati.




Koristim ju navečer jer dobro hidratizira, a ponavljam, dnevna rutina mi je definirana. Također, posebno je dobra kada mi je lice jako, jako suho.  Nisam mogla niti zamisliti da će proizvod namijenjen masnoj do mješovitoj koži biti toliko hidratantan. Ono najbitnije, ne masti kožu. Cijena kreme za lice od 50 ml je 49,90 kn.

Summa summarum, najzadovoljnija sam kremom za lice, gel za umivanje koristim također, a tonik je totalni fail. Kupnjom ova tri proizvoda u poklon pakiranju, uštedila sam 40 kuna jer bih 130 kn platila cijelu liniju, pa to gledam na način da sam tonik dobila besplatno.
Zlaja me je ovog puta baš pozitivno iznenadila, i definitivno ću joj dati više šansi prilikom kupnje. 




You Might Also Like

10 komentari

  1. zainteresirala sam se za kremu mogla bi je uzeti,ali također i gel za umivanje ne čini se loš i još je što ja obožavam na pumpicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš mješovitu kožu lica, krema će ti super odgovarati, a i gel. :)

      Izbriši
  2. Ima rasprsivac? pa i nije bas oloksavajuca okolnost kad moras da prskas svuda okolo sebe :/ i kosu i oci :D gel cu da probam sigurno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super za gel, a tonik ima rasprsivac. Ni to ne ni bio problem da mi odgovara, ali mi se pokazao izuzetno lošim.

      Izbriši
  3. Baš sam si tražila nešto poput ovog gela... Budem probala sigurno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo dok ti ovo tipkam potrosila sam gotovo cijeli, i dalje mi je vrhunski. ;)

      Izbriši
    2. Evo dok ti ovo tipkam potrosila sam gotovo cijeli, i dalje mi je vrhunski. ;)

      Izbriši
  4. Ja sam planirala kupiti gel, a sad ću i kremu. Inače imam loša iskustva sa Ziajom ali čitala sam dobrih stvari o manuka liniji pa ću joj dati priliku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, i ja sam bila skeptična jer sam kupovala isključivo kreme za ruke Zlaja. Svakako javi dojmove ;)

      Izbriši
  5. Hej, kupila sam ovaj toner, moram priznat da nisam toliko ogorcena kao i svi vi ovdje, meni je, nista posebno, ali cist okej, volim se pospricat tu i tamo :D
    Zapelo mi je samo u oko "zLaja", a nije L nego je "Ziaja" , nebitno ali eto, cisto da bacim random fact :)

    OdgovoriIzbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images