Maybelline The Nudes paleta

05:50

Jučer sam vam tipkala o Maybelline Collor tatto Matte sjenilima, a danas sam pažnju odlučila posvetiti prekrasnoj paleti Maybelline The Nudes. Ugledala sam ju na policama njemačkog Mullera i zaljubila se.




Post vam tipkam dok pijem prvu, podnevnu kavu, nedjelja je i dan ovdje je baš sunčan. Hladno jeste, ali zrake sunca koje se probijaju kroz prozor bude nostalgiju za mrvicu toplijim vremenom iako sam oduvijek bila sigurna da su hladni dani,naspram toplih moj favorit.




Maybelline The Nudes paleta sastoji se od 12 nijansi, a pakirana je u čvrstu plastičnu kutiju sa sigurnosnim zatvaranjem. Nema straha da će se negdje u torbi rastvoriti jer je zatvarač na klik dosta čvrst. Poklopac je proziran pa se sve nijanse mogu vidjeti kroz njega što je odlično pri samoj kupnji, a i lijepo ju je za vidjeti na make up stolu.




Straga su ideje za 13 izgleda na kapcima, Quads, Trios i Duos. Korisno je za početnike, a i za nedostatak ideja također, iako se sjenila mogu vrlo lako miksati jer se vrlo dobro slažu jedni s drugima. 




Nijanse su shimmer, mat i satin, vrlo dobar omjer nijansi u jednoj paleti, a variraju od gotovo transparentno bijele do crne.
Niti jedno od sjenila se ne trusi, lako se nanose, a pigmentacija varira od nijanse do nijanse. Primjerice, nijansa broj jedan u prvom redu je baš slabo pigmentirana, kao peta nijansa u drugom redu, a s njima je također i teško raditi jer je učinak na kapcima praktički nikakav. Sve ostale nijanse su korektno pigmentirane, a druga i posljednje dvije u prvom redu, te druga, četvrta i posljednja u drugom redu su po tom pitanju moji favoriti. Pigmentiranije nijanse su postojane i blendanjem, dok neke zbilja nisu predodređene za taj posao.




Ukupna gramaža palete od 12 sjenila je 9, 6 grama što je po meni prilično malo i ako primjerice koristite samo nekolilo sjenila iz palete, ona će se brzo isprazniti.
Postojanost boja na kapcima također varira od nijanse do nijanse, manje pigmentirane traju samo 3 sata,a one više pigmentirane "čak" do pet sati ( uključujući primer prije nanošenja sjenila. )






Cijena palete je 9, 50 eura što je za 12 nijansi pristojna cijena. Vezano uz ovu paletu, nije pravilo da lijep vanjski izgled donosi definitivni užitak pri korištenju nekog proizvoda. Moje mišljenje je podijeljeno; ova paleta je odlična za početnike i low budget situacije, iako ni 77 kuna nije malo za nešto što nije toliko korisno. Možda sam pri kupnji ove palete puno više očekivala zbog apsolutne zaljubljenosti u Color Tatto istoimenog brenda.

Ocjena za ovu paletu od 1 do 5 je 3. Dobra cijena, dobar izbor nijansi, ali loša trajnost i poneka beskorisna nijansa dale su odluku.
Kako se vama sviđa ova paleta?






You Might Also Like

4 komentari

  1. Lijepe boje i stvarno je šteta što ove svjetlije boje nisu malo boljeg pigmenta. Mislim da se za 77 kuna može ipak naći boljih paleta, pigmentiranijih, ne?
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbilja je šteta, ali barem su ove tamnije pigmentirane, nije da ju neću koristiti, ali očekivala sam puno više. Ipak, nisam nailazila na povoljne drogerijske palete, pri cijeni sam mislila isključivo na takve iako vidim da to nisam natipkala. Naravno, Mua, Sleek, čak i E.L.F. imaju odlične, a povoljne palete. :)

      Izbriši
  2. Ah, te nude palete, njih nikad dosta a u svakoj najmanje 2-3 promasaja i neupotrebljivih nijansi. Razmisljala sam o kupovini ove, vidim da je malo bolja od L'Orealove La palette Nude ali mi se na kraju cini da ne vredi... ukoliko si u mogucnosti isprobaj City Color kozmetiku, senke, rumenila, kontur palete, sve je ekstremno pigmentovano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije da mi je potpuno beskorisna, daleko od toga, ali to blago razočaranje je osjetno. Ove nijanse koje su manje pigmentirane su jako lijepe i žao mi je što ih neću koristiti. Nemoguće je.
      Čitala sam tvoj post o City Color kozmetici, ali nemam ju trenutno gdje nabaviti. Kad bude prilike, svakako ću isprobati.

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images