Mua eXtreme Metallics

09:22

Go Getter i Show Stopper

U kolekciji imam dosta Mua sjenila, paleta i rumenila jer su i više no dobra za male cijene. Sve sam naručila sa stranice www.muastore.co.uk, dostavljaju u Hrvatsku, a shipping je cca 5 funti. Vjerujte mi, za oko 20 funti kupit ćete puno korisnih stvari - palete su im od 4£ do 7£.
eXtreme metallics linija sjenila nudi tri različite vrste, a ja sam kupila dvije - Go Getter i Show Stopper. U nastavku pročitajte recenziju.







1. Show Stopper sadrži 4 nijanse, od njih su prve dvije tople, a druge dvije hladne. Kako naziva za boje ( kao i na većini njihovih paleta ) nema, ravnajte se onom " s lijeva na desno. Prva nijansa je svijetlo žuta. Na kistu i u prvom dodiru s kožom je dosta pigmentirana, ali se pri blendanju gubi te ostavlja puno svijetliju boju. Druga je bordo, također dosta pigmentirana, te postojanija od prve. Treća, svijetlo plava blendanjem gubi prvotni gusti nanos, dok posljednja - tamnoplava svakako zaslužuje vrh postojanosti.






Obzirom da ljeti koristim sjenila kada navečer izlazim, koristim ih mokra ili u jednom nanosu bez blendanja tako da su za moj ukus i potrebe odlična.


2. Go Getter paletica sjenila sastavljena je od ( s lijeva na desno ) ružičaste, srenrne, zlatne i tamnosmeđe nijanse. Sva četiri sjenila su jako pigmentirana, a najmanje dugotrajno nakon blendanja je ružičasto. Srebrno i zlatno sjenilo mogu izdržati nevjerojatno puno, a smeđe je primirenije i često ga koristim u jednoj liniji poput tuša, nanosim ga mokrim kistom.






Summa summarum, cijena ovih sjenila je 3£ po komadu. Punjenje sadrži 5, 9 grama što je i više no dostatno za igranje bojama cijele godine, posebno ako ne koristite samo jedno. Mua često ima sniženja, pa škicnite na njihovu stranicu, ruževi su im cca 11 kuna. 

Ako ste isprobale neke Mua palete ili sjenila općenito, javite dojmove, ili ako imate kakva pitanja - tu sam.


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images