Yves Rocher svjetlucavo ulje za tijelo

15:07

Hej, pozdrav svim čitateljicama. Jučer mi je s Yves Rocher online shopa stigla narudžba, a kako sam naručila priličan broj svakakvih povoljnih stvarčica ( obožavam ih), odlučila sam primljenu pošiljku podijeliti na nekoliko, nadam se korisnih recenzija. Dobila sam i poklon ( ali o njemu u nekom drugom postu ), jer Yves ima kutak s poklonima za svaku narudžbu, pa je moja sreća bila dodatna.

Danas ću vam recenzirati svjetlucavo ulje za tijelo. Kako je ovo proizvod koji sam ranije već imala ( prošlu zimu ), recenziju mogu obaviti potpuno jer mi je proizvod poznat.




Yves Rocher ulje sa svjetlucavim česticama nalazi se u preslatkoj bočici i izgleda kao nekakva dekoracija idealna za držanje na noćnom ormariću. Ovo ulje je dio Noel kolekcije, odnosno Yvesove prošlogodišnje Božićne kolekcije, ali našla sam ga idealnim i za ljeto. U nastavku ćete saznati i zašto.
Bočica je čvrsta, a zatvarač siguran, tako da se sigurno neće otvoriti u vašoj kozmetičkoj torbici gdje god ga nosile( provjereno. ) Ulje je idealno ako se borite s tipičnim problemom većine ovakvih proizvoda jer teksturom nije tekuće do te mjere da će vam izaći previše proizvoda, a tome pridonosi i sasvim mali, uski otvor na bočici.




Kako su ovog ljeta vrućine zaista nepodnošljive, i ulja mi nisu najdraža jer se razlijevaju, ne upijaju dovoljno, ovaj svjetlucavi produkt je dokaz da nije uvijek tako. Upija se kroz minutu,a ostavlja tek blagi shimmerasti sjaj na koži. Koža izgleda zdravo i njegovano, nahranjena je i fino miriše. Inače, u opisu proizvoda stoji kako ima miris naranče, ali on je zaista blag, kao i sam blagi miris ulja.





Trenutno ga možete kupiti u Open Set ponudi na njihovoj stranici, odnosno odjeljku online shopa u kom možete izabrati tri proizvoda za 95 kuna, a trajat će vam dobra dva mjeseca ako ga koristite povremeno. Primjerice, ja ga nanosim samona izložene djelove tijela, a dobro je i za vrhove i kosa izgleda zdravo.

http://www.yves-rocher.com.hr/openset#

Jedini nedostatak sam pronašla eventualno u činjenici kako niti na web shopu niti na samoj deklaraciji proizvoda nema sastava.





You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images