Dr. Scheller Amaranth & Argan oil serum

04:40

Dr Scheller je brand koji nudi prirodnu kozmetiku, bez mineralnih ulja, parabena i svih tih loših sastojaka koji često nesvjesno stavljamo na kožu.
Dugo sam razmišljala o kupnji ovog seruma, a online nisam pronalazila gotovo nikakvu recenziju.Ono što ću vam reći odmah na početku jest da sam požalila. Dugo sam se snebivala pisanja ikakve brutalno iskrene i negativne recenzije, jer o takvim proizvodima na svom blogu ne pišem, ali baš zbog tog gotovo nikakvog broja recenzija na netu, odlučila sam doprinjeti svojim mišljenjem. Naposlijetku, to i je bit jednog kozmetičkog bloga, zar ne? Pa ipak, da se nitko ne bi uvrijedio - za moju mješovitu kožu ovaj serum nije, ali bi možda nekom odgovarao.  Ako vas više zanima, čitajte dalje.



Mali tehnički podaci; Dr. Scheller Amaranth & Argan Oil serum namijenjen je zreloj, zahtjevnoj koži, ali i mješovitoj ili masnoj koži za koju tražite nešto lagano preko dana ili za večer. Visokokoncentrirani serum koji će izvući ono najbolje iz kože i dati joj elastičnost. 100 % je veganski proizvod što me dobilo na prvu, a također i namjena različitim tipovima kože ( ja sam se pronašla u ovom " mješovita " ).
Tražila sam serum koji ću koristiti nakon jutarnjeg čišćenja lica i koji će mi dati potpunu hidrataciju i vjerovala da će mi odgovarati.




Serum dolazi u staklenoj bočici zapremnine 30 ml, a dozira se na pipetu. Izgled same bočice mi je baš retro i simpatičan, iako prejednostavan. Tekstura je vodenasta i blijedo mliječne boje. Nema mirisa. Cijena mu je bila cca 13 eura, u Hrvatskoj se može kupiti na online shopovima za cca 100 kuna, a na iHerbu je daleko najskuplji.




Prvi put sam nanjela na lice tri kapi misleći kako će mi i to biti puno jer mi obično seruma treba jako malo. Dok sam nanosila treću kap serum na ovim ostalim djelovima lica se potpuno upio, te ga stoga nisam niti mogla umasirati. Odustala sam i odlučila ga koristiti idući dan. Idući dan sam stavila puno više sadržaja na lice, nekako ga umasirala i paf! Identično kao i bez seruma, kao da nisam ništa nanjela na lice već mi je koža kasnije čak bila i više suha no nakon samog umivanja. Imam ga na licu čak i dok vam tipkam ovo jer sam mu odlučila dati posljednju šansu, ali ništa od te ljubavi.
Posebice me zasmetalo obećanje kod elastičnosti kože jer ne da to nisam osjetila, već nisam osjetila gotovo ništa ( i pritom mislim na još i više suhu kožu).

Moje mišljenje je da bi možda najbolji bio za potpuno masnu kožu za koju tražite lightweight formulu. Za moju mješovitu kožu nije. Dala sam ga i mami par dana na testiranje, a ona je u svom stilu rekla; daj Ivona, pa šta je ovo? A ona ima zrelu kožu.

Lista sastojaka;



Na kraju, meni je žao jer sam od seruma očekivala puno više, posebice jer sam koristila dugo Dr. Schellerove umivalice, a kreme za ruke su mi uvijek pri ruci, jer su to - blago rećero, fantastični proizvodi. Pa ipak, post je tu i nadam se da će nekad nekome i pomoći pri izboru.

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images