Sephora Rose mask - recenzija

03:53

Još prije par mjeseci u Sephori u Novom Sadu na blagajni sam ugledala preslatka pakiranja Sephorinih maski za lice koje su se mogle kupiti u 8 različitih vrsta sa različitim aktivnim sastojcima, nazivima i bojama pakiranja. Na prvu me dobila Rose mask jer obožavam sve što miriše na ruže, ali i zbog uvjerenja u moć ružinih latica u beauty svijetu. Koliki sam ljubitelj ruža govori i to da redovito pijem crni čaj sa laticama kineske ruže. Koliko god je ovo možda nekome čudno, čaj je oaza za osjetilla. Dakle, osim što na lice nanosim ružu,  i pijem ružu. Da ne duljim više o ovome, posvetit ću se fiber maski koja i jest tema današnjeg posta.



Vrećica se nalazi u sjajnom kartonu kojeg je jednostavim potezom potrebno otvoriti kako biste izvadili vrećicu s maskom. Maska je prilično velike gramaže; ona skupa s maramicom koja se postavi direktno na lice sadrži 24 grama. Najprije je potrebno dobro očistiti lice ( u mom slučaju peeling ) otvoriti masku, te ju postaviti na lice. Maska ima otvore za oči, usne i nos. U uputama piše da se drži od 10 - 15 minuta te zatim ostatak umasira u kožu lica.





Najprije je po mom otvaranju maske faktor iznenađenja bio miris. To je čisti ružin miris koji me jako podsjeća na Heritage Products ružinu vodicu s iHerba. Maramica je bogato natopljena tekućinom koja pod prstima podsjeća na serum na bazi vode. Kada sam ju stavila na čistu kožu, osjetila sam miris i nikakav popratni učinak u smislu zatezanja, pečenja, svrbeži ili nešto deseto. Ono što jesam osjetila je blago slijevanje dobrog dijela te tekućine iz maramice pa sam ju umasirala u područje vrata i dekoltea, ramena. Bilo bi glupo ne iskoristiti ju, a tako dobro miriše i brzo  se upija. Maramicu nisam držala po preporuci do 15 minuta nego nekih 25 i po skidanju mi lice nije bilo niti najmanje crveno ili iritirano. Ostatak sam umasirala u kožu, a koža potom nije bila ljepljiva već jako nježna na dodir.



Popratne funkcije ove maske u smislu savršene kože narednih par dana ili uopće, uklanjanja nesavršenosti, itd. ova maska nema, ali iskreno, od hidratantih maski to niti ne očekujem. U datom trenutku mi je bitno da mi eventualno izmučenu suhu kožu tog dana vrati u normalu ili da se opustim. Trenutna hidratacija bi bila najbolji opis učinka ove maske.



E sad, prelazimo na pomalo loš dio. Veliki sam ljubitelj maski za lice u vrećicama, što zbog cijene, što zbog jednostavnog korištenja i pristupačnosti. Koliko god mi ova maska bila draga, nemoguće ju je nabaviti u Hrvatskoj, već eventualno online na Sephora web shopu. Zatim, tu je i cijena. Ne mogu je se sjetiti točno, ali s tim da je na njihovom američkom web shopu 6 dolara, prilično sam sigurna da sam ju ja direktno u europskoj Sephori platila nešto više. Ako mene pitate, ovo je too much za masku koju ćete potrošiti u jednom beauty ritualu. Eto, ja sam ju htjela isprobati pa ne žalim, ali mi je ipak i pomalo krivo što znam da ću teško u budućnosti imati " ratne zalihe " ove maske.

I sad ono bitno; sastojci
Water, Butylene Glycol, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Rose Extract, Triethanolamine, Oryza Sativa (Rice) Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract, Piroctone Olamine, Polyquaternium-51, Maltodextrin, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Extract, Citric Acid, Fragrance, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Hvala vam na čitanju, za idući put vam spremam malo iznenađenje. ;)

You Might Also Like

3 komentari

  1. lijepa ali skupa maska za jedno koristenje. pratim te preko instagrama i tako sam nasla tvoj blog i volim ga citati. pozdravlja te mia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se za sve. Puno hvala na lijepom komentaru :)

      Izbriši
    2. Slazem se za sve. Puno hvala na lijepom komentaru :)

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images