Montagne Jeunesse Passion Peel Off & Dragon Fruit sauna, maske za lice

07:32

Danas ću vam tipkati o dvije Montagne Jeunesse maske za lice, prve maske ove marke koje sam isprobala. Riječ je o Passion peel off maski i o Dragon Fruit Sauna maskama za lice. Montagne Jeunesse maske su relativno nove kod nas; iako su se dosad mogle kupiti u Mulleru; njihov izbor i nije bio toliko velik do dolaska online shopa Pink Panda. Riječ je o isključivo veganskim, cruelty free maskama, a nudi se širok spektar maski za različite namjene i potrebe kože. Količine u maskama variraju pa tako mini maske sadrže 6ml, a one veće po 10 i 15 ml.



Dragon Fruit Sauna maska za lice je prva zagrijavajuća maska koju sam isprobala. Prema uputstvima, nanosi se na prethodno očišćenu, vlažnu kožu i na njoj drži 10 - 15 minuta. Ovo je u principu anti stress maska i vjerujem da bi bila dobra za bilo koji tip kože jer moja je koža mješovita, a na nekim mjestima i jako suha ali mi maska nije napravila na licu nikakvu štetu. Čim ju nanesete na kožu osjetit će te njezino zagrijavajuće svojstvo koje će nestati kroz nekoliko minuta, ali ako ju kasnije utrljate zagrijavanje će nanovo početi. Sadrži i i male crne čestice koje podsjećaju na blagi piling, ali piling ovoj maski nije namjena.



Po korištenju je koža prekrasno mekana i na sam pogled čišća, te me zbilja oduševila. Nije se crvenila nakon umivanja, niti pekla, zatezala - nikakve nuspojave nisam osjetila. U pakiranju jest 6 ml maske koja bi se dala iskoristiti i za dva korištenja, ali meni je pakiranje trajalo za jednu uporabu jer sam ju nanosila i na cijeli vrat. U svakom slučaju, maska je predobra.



Passion Peel Off maska za lice jest maska koja se po sušenju oguli s lica. Rijetko koja ovakva maska me se zbilja dojmila, a ova to, nažalost nije. U pakiranju je ima 6 ml što je dostatno za jedno korištenje, kako biste ravnomjerno nanjeli ovu ljepljivu masku na cijelo lice. Preporuka ju je držati 10 minuta na licu, ali će vam trebati nešto dulje jer se maska mora potpuno osušiti kako bi se mogla lagano oguliti s lica. Namjena joj je njega lica, ali kod ove maske to zbilja nisam osjetila, čak me lice po skidanju malo i peklo, te je bilo crveno. Ok, crvenilo može biti vrlo česta pojava kod korištenja određene maske, ali rijetko mi se događalo kod maski koje su njegujuće. Također, prilično se teško ogulila s lica na nekim mjestima iako je bila potpuno osušena te sam po skidanju morala na nekim mjestima koristiti i piling kako bih ju potpuno uklonila.



U svakom slučaju, ova maska me se nije niti malo dojmila i žao mi je zbog toga jer sam od nje očekivala puno više. Mala napomena jest da, kada koristite peel off tj masku koja se guli, istu nikad, ali NIKAD ne nanosite na područja na kojima imate iole dlačica ( nausnice, obrve ) jer će skidanje maske na takvim mjestima biti izrazito bolno.



Od MJ sam isprobala i glinenu masku koja me također nije oduševila, ali to je bilo naknadno, te ju ovdje samo spominjem - više ćete moći pročitati u nekom empties postu jer praznu ambalažu čuvam skupa s ostalim potrošenim proizvodima. Iako sam ovim maskama više razočarana nego oduševljena, svakako im želim dati još poneku priliku jer je asortiman zbilja širok.
Jeste li vi isprobale neku od Montagne Jeunesse maski?

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images