The Balm Sexy Mama translucent powder recenzija

13:48

Evo, opet kasnim sa svim što sam planirala, a to je zato što imam puno, puno, previše obveza i baš sam zapostavila pisanje recenzija koje predstavljaju moj mali kutak i moj mir te kratkoročni odmak od svakodnevnice.
Mislim da je mnogima od vas The Balm postao poznat zbog MaryLou manizera odnosno, sada već autohtonog Balmovog highlightera ( nešto više o njemu u neko izgledno vrijeme ), a ja vam danas donosim post o Sexy Mama translucent puderu u kamenu koji me osvojio baš poput Balm Desert bronzera o kom sam pisala ovdje.
Najprije, godinama nisam koristila puder u prahu, a to je vjerojatno podsvjesno jer sam u adolescentskom razdoblju kada mi je koža bila blaga katastrofa redovito mackala Max Factor Creme puff ( naravno, u totalno krivom tonu ), po licu i ta katastrofa se uglavnom pretvarala u još veću. Nije tu bio niti puder kriv, već činjenica da tada nisam znala što nanositi, a što ne nanositi na kožu prepunu akni, mitesera, izmučenu od najskupljih i najjeftinijih preparata. U svakom slučaju, danas - kada mi je koža, iako mješovita, ipak zadovoljavajuća - shvatila sam da mi je jedan puder u prahu sasvim logično potreban; ne zbog masne T zone jer ju nemam, već zbog duljeg zadržavanja šminke na licu općenito, zbog fiksiranja i svega što ide uz to.



Najlogičniji izbor bio mi je Sexy Mama jer je praktički proziran na mom licu. To ne mogu garantirati - ipak mi je put svijetla, pa i presvijetla.

Translucent powder dolazi u klasičnoj The Balm kartonskoj ambalaži, zatvara se magnetom i unutar poklopca je ogledalo koje je, kao i uvijek praktično. Ima ga 7,5 grama, a troši se sporo - koliko god se " puderisali ". :P




Transparentan je pa vam ovog puta ne mogu omogućiti swatch, a sitno je mljeven do te mjere da je neprimjetan na licu i ne daje onaj umjetni, praškasti izgled lica toliko tipičan za dobar broj ovakvih pudera na tržištu. Nanosim ga s RT powder brush, a taj posao je potpuno lak - što i zbog ovog kista koji obožavam, a što zbog vrhunske teksture.




Trenutno koristim Loreal Indefectible tekući puder kojim sam zbilja zadovoljna, ali ne mogu vam opisati koliko mi Sexy Mama pomaže da mi se isti zadrži na licu satima, satima i satima. Inače, ljeti se događaju situacije uslijed kojih mi pore divljaju i dogodi mi se da mi se nakon određenog vremena nošenja tekućeg pudera lice na nekim mjestima zamasti pa mislim da će mi on biti koristan u tim danima, ali kako sam rekla - trenutno mi koža nije masna pa u njegovu svrhu matiranja ne mogu ništa tvrditi.
I još nešto o puderu - a vrlo bitno jest činjenica da ni u kom trenutku nisam primjetila da se trusi, a to rijetko doživim kod praškaste dekorative.



 I to bi zapravo bilo to. Napokon sam našla vrhunski puder u prahu ( a nisam se puno ni trudila ;) ), a ova divna ambalaža mi uljepša svaku make up rutinu. Uživajte u večeri ovog ponedjeljka ili bilo kojem trenutku u kom čitate ovaj post. Pusa svima.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Imam, koristim svakodnevno i prezadovoljna sam :)
    Također ugodnu i lijepu večer želim! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E onda ti je sve jasno. :) fantastičan je. Tebi šaljem pusu i želim lijepe snove.

      Izbriši
  2. ovaj mi se mnogo dopada rado bih ga probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš u prilici - po meni je vrh. Kažem, nisam ih puno probala, ali kod ovog nisam našla niti jednu manu. :)

      Izbriši
  3. Meni je ovaj puder fantazija al blago rečeno i nisam bolji od njega probala nikad. svoj primjerak sam kupila u bipi nedavno kada je balm došao tek u hrvatsku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je. :) koristim ga svakodnevno, čini se da ga je nemoguće potrošiti.

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images