I Herb online shop i haul

12:31

Pozdrav svima!

Već neko vrijeme naručujem s iHerba pa sam odlučila podijeliti s vama svaku narudzbu. U moru recenzija, često se nađu proizvodi koji su na top listama kao hvaljeni i učinkoviti, pa mnogi naručuju isključivo takve proizvode.
U moru, pak ponude s iHerba nalazi se mnogo proizvoda koji tek čekaju kvalitetne recenzije i koji su nepravedno zanemareni.
Najprije ću vam otkriti prednosti i mane iHerba, pa zatim podijeliti dojmove o zadnjoj narudžbi skupa s kratkim osvrtom.

Čari iHerba
- mnogi proizvodi koje je kod nas nemoguće pronaći
- iscrpni opisi proizvoda, sastav i preporučena uporaba kod svakog proizvoda makar se radilo o čačkalicama ;)
- EcoTools, Real Techniques i E.L.F su najjeftiniji na tržištu.
- veliki izbor dopune hrani u obliku tableta i kapsula koja kod nas doseže nepravedno visoke cijene obzirom na ovu puno jeftiniju opciju
- jasno vidljive i uglavnom dovoljno iscrpne recenzije kupaca iz kojih možete iščitati još više o proizvodu koji vas zanima
- dostava airmailom ( 3 dolara ) uglavnom potraje cca 2 tjedna
- proizvodi dolaze jako dobro zaštićeni bez velike mogućnosti da se nešto prolije, razbije..
- često uz narudžbu šalju mali znak pažnje ( kozmetičko šiljilo, maramica za brisanje naočala.. ) sitnica, ali ugodno iznenađenje.
- odjeljak Trial nudi mogućnost kupnje jednog proizvoda po narudžbi po simboličnoj cijeni.
- stalna sniženja, tako ponekad imaju -20% na sav kozmerički.asortiman ili na neke određene brendove
- i najbolje, čar kada vam stigne paketić

Nedostaci naručivanja
- iHerb prima samo kartično plaćanje, pa ukoliko ste navikli na plaćanje PayPalom, ovdje to nećete moći
- mogućnost da će vam cariniti pošiljku ( meni se do sada nije dogodilo )
- ne odgovaraju za izgubljene pakete u slučaju odabira najjeftinije opcije slanja, slanja bez Tracking broja.
- mogućnost dugog čekanja da paket prispije, a u drugom slučaju,da na stanju vašeg ordera uopće bude Shipped nekoliko dana od smještanja vaše narudžbe

Za prvu narudžbu do 40 dolara dobijete uz ovaj kod 5$ popusta, a za one veće 10$ popusta. Kod se upisuje kod narudžbe, u košarici. Možete iskoristiti moj kod; NHZ975 naravno ako želite.

Sada kad sam svama podijelila osobno mišljenje, možemo zaviriti u paketić koji je stigao. Čekala sam ukupno 13 dana skupa s vikendima.



S lijeva na desno;

Humphrey's Citrus Witch hazel Oil Controlling Facial Toner -Tonik za lice je dio osnovne njege većine žena, a ja sam ga nepravedno zanemarivala godinama. Pa ipak, kad sam odlučila da ću pokušati uvesti neke nove korake pri svojoj njezi lica, rijetko koji mi je odgovarao. Ovaj tonik je pun pogodak za svaku kožu koja na nekim dijelovima lica ili cijelom licu luči previše sebuma, za masnu kožu, kožu sklonu aknama, ili kožu s mjestimično proširenim porama ( kao što je moja ). Piše kako odgovara svakom tipu kože, ali dovoljno mi je da pročitam u nazivu Oil Controlling i pronađem se u njemu. Također s površine kože uklanja slobodne radikale. U bočici je 237 ml prozirnog tonika, a sama bočica je od mekane plastike. Iznenadilo me kada mi je ovoga puta stigao sa polomljenim čepom ( ali i dalje ga je pola tu da štiti sam sadržaj ), jer paketi su uvijek brižno spremljeni i imaju zaštitu. Davno sam čitala recenziju i curi se dogodila ista stvar sa čepom. Druga negativna strana tonika je iznimno čudan miris, pomalo citrusni, ali ne naročito prijatan. Ipak, kad sam ga počela koristiti ( a ovo je već druga bočica koju sam naručila ), miris je postao sporedna stvar. Već nakon nekog vremena, otprilike dva tjedna korištenja ujutro i uvečer, pore su mi se zaista smanjile. Velika prednost u njemu je ta što matira lice, ali ga ne suši, a matiranje je odlično za daljnje korake pri njezi ( serum, dnevna/noćna krema, ulje.. )U svakom slučaju, za ovaj tonik imate moje preporuke.








Heritage Store Rosewater & Glycerin je divna i povoljna ružina vodica za osvježavanje lica. Dovoljno je da bacite pogled na fotku sa sastojcima i sve će vam biti jasno. Kupila sam ju da isprobam još nekakvu alternativu toniku, a sada ju koristim skupa s Humpreyom iznad. Kako mi je stigla tek nedavno, ne mogu vam reći puno, ali ako ste ikad uzeli svježe ružine latice i protrljali ih kroz ruke - eto kako ova vodica miriše. U ponudi je također i spray verzija, nju sam stavila na wish listu jer mi se čini puno bolja alternativa termalnoj vodi. 








Cococare Africare Vitamin E, golden hair oil dolazi u maloj bočici od 60 ml, a nanosi se svakodnevno, po nekoliko kapi na kosu, cijelom duljinom ilina vrhove, ovisno o tome koliko je oštećena. Ja ga nekoliko dana koristim na cijeloj kosi, dok tjeme izbjegavam. Obožavam ulja za kosu, iako nemam nikakvih problema sa suhom kosom, a ovo mi je posebno drago jer sam primjetila kako me ujutro probudi miris tek oprane kose. Da, stvarno je tako jer koliko sam primjetila, ako se nanese na opranu i prosušenu kosu, kao da zaključava miris šampona. Predobar osjećaj. Ulje samo po sebi nema nikakav intenzivan miris, a ono jeste spoj različitih ulja. Troši ga se jako malo pa je bočica dostatna sigurno za 3,4 tjedna, iako bi bilo super kada bi umjesto klasičnog poklopca postavili nekakav dozer.






Pred kraj, trenutno koristim Queen Helene Mint Julep masku za lice o kojoj ću pisati posebnu recenziju, kao i o Beauty Without Cruelty gelu za pranje lica. Smatram kako zaslužuju posebne postove. U paketiću su pristigle i hidratantne rukavice koje se navuku i drže dvadesetak minuta. Kupljene su za oko 3 kune, u sekciji Trials, ali ih nisam stigla isprobati. Ovih dana smo u selidbi, pa ih čuvam za izmorene ruke na kraju svog tog posla. Tu je i magnezij, ali čekam još neke suplemente, pa ću vjerojatno napisati post o njima.

EDIT: Isprobala sam hidratantne rukavice, odnosno pokušala ih isprobati, ali su stigle potpuno osušene i samim time završile u košu za smeće. 



Hvala vam što ste posvetili pažnju čitanju ovog posta. Nadam se da sam vas razveselila ponekom informacijom, a ako vam ikako mogu pomoći svezi online naručivanja, određenih proizvoda, ostavite komentar. Također, uvijek volim dobru preporuku, pogotovo ako je s IHerba jer sam pomalo ovisna. Dok držim masku na licu, spremam novu recenziju, pa se čujemo uskoro. Budite mi uvijek lijepe! :)



You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images