Sleek i - Divine palete sjenila - au naturel, storm, ultra mattes v2

12:57

Danas mi je prijateljica poslikala tri Sleek palete koje imam i odlučila sam opći dojam kao i ne baš najurednije ( ali realne  ) swatcheve podijeliti s vama. O Sleek i - Divine paletama sam i sama puno čitala i vrlo brzo su prispjele na moju wish listu, ali ipak - u trenu kupnje sam zastala i nisam znala za koje se odlučiti.








 Kako sam prvotno bila razočarana jedinom nude paletom Maybelline The Nudes koju posjedujem, odabrala sam Au Naturel, a The Storm zbog divnih shimmerastih nijansi. Kasnije je tu prispjela i Ultra Mattes v2 zbog jakih nijansi koje inače ne bih niti pomislila koristiti, ali kada sam prvi put na testeru pokušala swatchati istu - oduševila sam se.




Ono što moram reći jest da je svaka paleta izrađena od čvrste plastike i da otvaranje na prvu nije najlakše, ali to je zapravo prednost jer nema straha da će se paleta negdje u torbi otvoriti. Unutar poklopca je i veliko ogledalo koje je meni osobno jako korisno, a i klasični aplikator za sjenilo koja je - pogađate, potpuno beskorisna, osim ako ne koristite ovakve aplikatore. 

Daljne dojmove o samim paletama čitajte u nastavku.





Au Naturel paleta kao i svaka druga i - Divine paleta u sebi nosi 12 sjenila koja su me privukla jer su naizgled odlična za svakodnevne look - ove. Kao i kod drugih paleta ove linije, svaka od nijansi sjenila nosi naziv nijanse na prozirnoj foliji koju mi frendica nije pofotkala jer uvjeti nisu bili dobri i folija je djelovala preblještavo. Stoga ću vam napisati nazive nijansi;
1. red - Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honey Comb, Toast, Taupe
2. red - Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir
 Prvi red je blago rečeno - katastrofa. Iako sam se jako veselila i nadala potencijalno dobroj nude paleti, moje mišljenje o Au Naturel je podijeljeno. Ona obećaje jako pigmentirane nijanse. ali praktički pola njih to nije. Mislim da će vam swachevi sve reći. Na prvoj fotografiji je prvi red, a na drugoj - logično, drugi. :P






Najzadovoljnija sam nijansama Conker ( divnoj sedefastoj nijansi ), Mineral Earth ( koju stvarno jako često koristim ) i nijansom Noir idealnom za smokey eyes. Prvi red je puno lošije pigmentiran no drugi, iako su mi osobno nijanse u prvom redu neprezaljeno lijepe. Mislim da ću ih pokušati nositi mokre i tako ih iskoristiti, ili eventualno unutarnje kuteve očiju. Ipak, drugi red je skroz dobar i pigmentiran, te sam zaista zadovoljna njime.Sjenila iz ove palete se jako lako uklanjaju s očiju prilikom skidanja make - upa. Gornji red je moguće skinuti s kapaka već samim prelazenjem prstima preko kapaka, dok gornji stoji na mjestu i ne miče se.




Storm paleta je sastavljena od 9 shimmer i 3 mat nijansi  od kojih mi se većina jako svidjela.
1. red - Sand Storm, Snow Storm, Calm before the Storm, Thunder Storm, Perfect Storm, Firestorm
2. red - Dust Storm, Gathering Storm, Storm Cloud, Electric Storm, Eye of the Storm, Blackout
Za razliku od Au Naturel palete, ova paleta me se dojmila dosta dobro pigmentiranim nijansama od kojih je moj favorit Perfect Storm, predzadnja u prvom redu. Shimmerasta, ali dovoljno blaga za svaki look, posebna. Često ju nanosim jer mi izgleda ujedno i moćno i sofisticirano. Također mi se od shimmer nijansi jako sviđa i zlaćana nijansa Thunder Storm koju nanosim u unutarnje kuteve očiju kada nosim jači make up na očima. Izvrsno je pigmentirana, a nalazi se na četvrtom mjestu u prvom redu. U Storm paleti se nalaze samo tri mat nijanse; Calm before the Storm ( treća u prvom redu ) je odlična kao baza, Eye of the Storm ( predzadnja u zadnjem redu ) jest smećkasta, jako dobro pigmentirana nijansa za jednostavne dnevne lookove ili za stapanje sa Thunder Stormom, te Blackout, crna nijansa naizgled identična Noir nijansi iz Au Naturel palete, ali pigmentiranija.




 Storm paletom sam prezadovoljna i ako ju potrošim, definitivno ću ponoviti kupnju. Ona je totalno oduševljenje.



Ultra Mattes V2 Darks paletu sjenila krase poneke razigrane boje čiji ljubitelj inače i nisam, ali kako su zagasite daju se iskoristiti u neki lookovima i upravo iz tog razloga sam odlučila prisvojiti ju - zbog isprobavanja nečeg novog u šminkanju očiju. Tu su ;
1. red - Orbit, Ink, Highness, Noir, Dune, Pillow Talk
2. red - Thunder, Maple, Flesh, Paper Bag, Villan, Fern
O omiljenim nijansama u ovoj paleti vam ne mogu puno pisati jer ju nisam naročito koristila - tek je u fazi isprobavanja i kreiranja lookova njime, ali mogu vam reći kako je bijela nijansa Pillow prilično loše pigmentirana, kao i nijansa Flesh ( treća u drugom redu ), ali je korisna kao baza.




Jedino što mogu odgovorno reći na temelju vlastitog iskustva jest da su ova sjenila, izuzev stvarno dobre pigmentiranosti jako teška za uklanjanje, naročito prvi red s kojim sam se prilikom swatchanja pošteno namučila kako bih ga uklonila s ruke. Kako budem dulje koristila ovu paletu, editirat ću post i dodati vam neke dojmove o određenim nijansama.


Summa summarum; paletama Sleek sam zadovoljna, činjenica jest da me Au Naturel prvim redom razočarala, ali to me nije sprječilo da dam priliku drugim paletama koje su zaista divne, pigmentirane i što je najbolje - povoljne. Palete sleek se u Hrvatskoj mogu kupiti na Pink Pandi, naručiti online direktno s njihove stranice, ili sa stranice kosmetic4less, ali vam preporučam Pink Pandu jer često ima besplatnu poštarinu i ako vam je bitno ( a meni je ) - paketić će vam jako brzo stići na adresu. Ipak, u vrijeme nakon blagdana Sleek. com ima akciju većine asortimana koji je u pola cijene, ali ta akcija je prošla prije par dana ( šmrc :( )
 Ako ste probale neku drugu Sleek paletu, preporučite ili pišite o njoj slobodno, jer već razmišljam o popunjavanju kolekcije. I DA, hvala vam što ste tu! :)

You Might Also Like

12 komentari

  1. I meni se Storm najvise dopada sa ovih slika :) Ja planiram da kupim Oh So Special, a mislim da bi Storm bio takodje dobar odabir! Super post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Storm je divota! I iskreno, i Oh so Special mi je zapela za oko - rado bih da sam ju uzela umjesto au naturel. :( :*

      Izbriši
  2. Vjerujem da bi ti se svidjela Enchanted forest LE koja je prekrasna, kod mene je u fazi testiranja, zatim garden of eden dok ostale nisam još probala, čekaju svoj red

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooooj, draga Tina, vjeruj mi,da boh ih najradije sve na jednom mjestu i isprobavala ih dokle me volja. :D za garden of eden bih rekla da dijelimo istu misao - prekrasna je, dok enchanted forest nisam vidjela, ali ću ju baš googlati. Hvala ti na preporukama.

      Izbriši
  3. Što se tiče Au Naturel, ne možeš očekivati da svijetle nijanse izgledaju kao tamne jer su eto, svijetlije, a i ove gore nijanse služe uglavnom kao prijelazne nijanse, dok su ove donje više za definiciju kapka.
    Ja s AN nemam problema. Slabije su žuta i narančasta koje ionako ne koristim jer mi te boje ne stoje. Sivu i bež iz prvog reda volim nositi u pregibu, a bijela je odličan highlight isto kao i ona šampanjasta, a obje volim nositi i preko pkretnog dijela kapka.
    Nažalost, sve moje Sleek palete imaju strgane poklopce (odvojen i od ostaka palete i zalijepljeni selotepom) ali jako sam zadovoljna sjenilima. Najbolja, najljepša, i najtrajnija koja sam ikad probala. I jedina koja mi traju bez baze (ali ipak ih više volim s bazom zbog vidljivih kapilara na kapcima).

    Imam osim Au Naturel i Oh So Special, Storm i Del Mar Vol 1, a želim si još V2 i Force of Nature :D
    I da mi sve budu u Z paletama jer kolko god da je ambalaža čvrsta, živcira me što su sve osim Del Mar kod mene strgane i što ako želim kombinirati sjenila iz 2 palete moram tražiti među njima koju trebam (a i imam puuuuno paleta) i sve otvarati....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo i imam svijetla sjenila koja su izuzetno pigmentirana pri nanosu - ali kako sam i odlučila; naći ću im namjenu. Hvala ti na savjetima. :) nego, nemoj zezati z poklopce? Volim da mi je sve uredno, pa ako se s mojima dogodi ista stvar necu biti najsretnija, ali to mi nece umanjiti odusevljenost njima. :) stvarno su odlicne. P. S. I sama više volim bazu ispod sjenila.

      Izbriši
  4. Joj kako su lijepe! Odavno su mi na wl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ih nabaviš problem će ti se pretvoriti u - Koju iduću želim imati? :))

      Izbriši
  5. Steta za Au Natural paletu, mozda da prvi red pokusas iskoristiti sa Duralineom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Au Naturel sam prislijedila već dalje - u budućnosti ću se okušati sa Art Deco nude paletom kojoj se veselim. Hvala ti na savjetu - dobro je za imati na umu. :)

      Izbriši
  6. Imam Oh so special i Vintage Romance..iznenađuje što je dio sjenila u paletama tako lijepo pigmentiran, a dio za ništa..baš velika šteta :/

    OdgovoriIzbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images