Weleda mlijeko za čišćenje lica - recenzija

04:24

Weleda je brend cruelty free kozmetike koji me samo jednom razočarao i to sa Calendula pastom za zube, odnosno pastom s nevenom. Koliko god pokušavala nikako se nisam mogla navikniti na tu pastu, ali me ona nije spriječila da i dalje isprobavam neke Weledine stvarčice iz zbilja širokog asortimana i nikad nakon te paste se nisam ponovno razočarala. Kako sam sklona pri skidanju šminke ili nakupljenih zaostataka svega i svačega na licu tokom dana koristiti isključivo umivalice, tonike, micelarne, priznajem da su mi mlijeka rijetko bila na repertoaru. To se promijenilo kada sam negdje čitala jako dobru recenziju ovog mlijeka za lice i odučila ga i sama isprobati. I nisam se pokajala. Ako vas zanima, čitajte dalje.. :)



Tehnički podaci; Weleda blago mlijeko za čišćenje lica dolazi najprije u kartonskoj, svijetloplavo i bijeloj kutiji, a njegova ambalaza jest staklena. Jedini problem glede doziranja bi se eventualno činio u klasičnom poklopcu bez dozatora - ali ne predstavlja nikakav problem jer se okretanjem bočice naopako sasvim lijepo dozira proizvod njegovim curenjem. Namijenjeno je normalnoj do suhoj kozi. Nema umjetnih bojila, sintetičkih dodataka niti mirisa. Također, ne sadrzi niti mineralna ulja, a sastojci su isključivo organski. U bočici se nalazi 100 ml mlijeka.

 Moje mišljenje, dojmovi; Kako sam u uvodu i napisala, nisam bila neki poklonik mlijeka za lice, do isprobavanja ovog čuda blagog mirisa. U zadnja dva, tri mjeseca sam se i ja priklonila trendu micelarnih voda, ostavši tu i tamo vjerna i tonicima, ali opet - dođu ti dani kada mi je lice nevjerojatno suho i izmoreno od vanjskih uvjeta pa tako niti svaki tonik ili micelarna koji bi se inače pokazali u najboljem svijetlu nisu najidealnije riješenje. To mi se najčešće događa kada promijenim klimu, odnosno otputujem i kada mi recimo ne odgovara niti voda određenog podneblja te mi lice, kosa i tijelo automatski postanu izrazito suhi. Weledino mlijeko za čišćenje lica se u takvim situacijama pokazalo idealnim. Dovoljno je jako da, po nanošenju na lice i ostavljanju na istom nekih pola minute, uredno omekša sve nečistoće kako bih ih umivanjem potpuno uklonila, ali i lice automatski uljepša te ono postane glađe i nahranjeno da na prvu pomislim kako ni ne trebam daljnju njegu. Naravno, koristim daljnju njegu u vidu seruma, kreme i ulja za zaključavanje sastojaka navečer, ali je prednost što mi lice nakon čišćenja mlijekom ne popije doslovno u sekundi sve potom navedene preparativne stvarčice kao da je dehidrirano.



Kako mlijeko ima jako dobrih sastojaka odnosno esencijalnih ulja u sastavu, vjerujem da iz tog razloga i doprinosi općem boljem stanju koze što nisam dobila niti s nekim neopravdano skupim kremama za lice. Teksturom je srednje gustoće, taman dovoljno da se lako dozira, a ima blag, a opet nekako svjezi miris. U svakom slučaju, ovom mlijeku dajem čistu desetku; kod njega nisam uvidjela korištenjem niti jedan nedostatak, nuspojavu na licu ili nešto treće. Ako budete u prilici i volite čistilice u obliku mlijeka - svakako preporučam.
Weleda linije kao i ovo mlijeko mogu se kupiti na stranici terra organica, u dm - u, muller - u, na stranici ecco verde, te na i Herbu. Ja sam ga kupila u inozemnoj drogeriji Rossman.
I za kraj, sastav;

 Fotografije; Antonela Alilović

You Might Also Like

6 komentari

  1. Samo sam jedno mlijeko takve vrste dosad koristila i zapravo se oduševila, tako da planiram probati još koje. Sada kad sam pročitala ovu recenziju, vjerojatno će to biti ovo. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mlijeko je stvarno predivno i nadam se da će ti se svidjeti. :)

      Izbriši
  2. koristim mlijeko samo za čišćenje lica za uklanjanje sminke i s njim sam zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Tino i ja sam baš zadovoljna, svakako ću probati i neka druga u budućnosti. :)

      Izbriši
  3. Prosto obožavam weledu koju kupujem uvek kada sam u mogučnosti da odlazim u austriju kod rodbine. Dostupnije su mi neke stvari nego u srbiji. Ništa za lice zasad nisam isprobala, ali možda i hoću. SLike su ti jako lepe. Pozdrav iz Futoga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osim dostupnosti, red je da se prizna da su "vani" i povoljniji. :D ma divna je Weleda.
      Pozdrav i vama, veliki

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images