Lekovita Hmelj linija za njegu lica

08:34

Na domaće tržište nedavno je stigao brend Lekovita & Lekobeba koji za ciljanu grupu ima korisnike koji cijene poznavanje ljekovitog bilja, prirodnih sastojaka, jednostavnih formula, i naposlijetku ( a najbitnije ) učinkovitost.
Riječ je o slovenskoj kozmetici koja kao temelj svog rada drži jednostavne sastojke, a proizvodi sadrže do 95 posto istih dobivenih iz prirodnih izvora.
Ne testiraju na životinjama, kozmetika ne sadrži silikone, parabene, umjetna bojila, niti parfeme, a asortiman je dosta širok - od anticelulitnih proizvoda, preko linija za njegu lica, do masažnih ulja..

Kako sam tek nedavno na blogu ponovno počela tipkati o preparativnoj kozmetici, nisam uspjela napisati kako mi je koža donedavno bila u kaotičnom stanju. Ljuskanje, peckanje.. iako se to događalo na samo nekim mjestima, bilo je toliko bolno da nisam mogla niti pomisliti na svu klasičnu rutinu u njezi kože jer me većina proizvoda dodatno iritirala ( o ovom problemu u narednih postovima ).. No, promijenila sam navike, a  u mom kupaonskom ormaru ubrzo se našla Lekovita Hmelj linija za lice, pa ću vam danas podijeliti dojmove ovoj, kod nas tek prispjeloj zvijezdi.





Hmelj linija namijenjena je različitim potrebama kože, a sastavljena je od hidratantne kreme, hranjive kreme i osvježavajuće maske. Sva tri proizvoda kriju se u tubicama koje dolaze u preslatkim kartonskim ambalažama, jednostavnog pa čak i retro izgleda. Svaka tubica sadrži 50 mililitara, a također ima zaštitnu foliju na rupici za doziranje.


Lekovita Hmelj hranjiva/hranljiva krema za lice 

Što kaže Lekovita ;
" Lagana hranjiva krema sa sojinim uljem i hmeljem protiv starenja kože i pojave bora. Štiti kožu od isušivanja i potiče njezino obnavljanje. Lecitin sudjeluje u metabolizmu kolesterola. Q10 i vitamini A, C i E blagotvorno djeluju za vezivno tkivo kože, poboljšavaju njezino djelovanje, strukturu i obrambeni mehanizam. Sljez sadrži vitamine A, B, C i E, aminokiseline, tanine te sluzi sa laganim antiseptičnim učinkom, slično islandskom lišaju. Obogaćena američkim slamnikom, ublažava probleme s kožom, omekšava i zaglađuje suhu i grubu površinu. Krema je primjerena za njegu osjetljive kože sklone crvenilu. " 






Pri odabiru ove kreme mi je pomogao Lekovitin opis, a tražila sam dobru kremu koja bi mi odgovarala za tretiranje tada osjetljive i vidno oslabljene kože. Krema je umjereno guste teksture, nikako rijetka, a miris je lagan, nedefiniran. Kako joj namjena može biti i za dnevnu i za noćnu njegu, meni se pokazala puno boljom za večer. Nakon muka koje sam proživila sa svojim licem ( dehidracija ), odmah prvu večer sam posegnula za njom i šokirala se. Nikakvo peckanje, nikakva negativna reakcija na dijelovima koji su užasno patili. Kako je krema hidratantna, nije se odmah upila već je ostavila lagani zaštitni film na koži, a ja sam nakon ne znam koliko vremena po prvi put osjetila olakšanje na istoj. Dakle, ujutro, pa svaki dan nakon njega - nisam osjetila nadražaj, crvenilo se vidno umanjilo, a koža se počela vraćati na onaj prijašnji, daleko bolji izgled. Iskreno, da mi je netko ranije rekao kako će mi tubica i još sa imenom HMELJ pomoći, nikada mu ne bih vjerovala. Žao mi je samo što nemam fotografije tih dijelova na licu da vam pokažem izgled prije i poslije.
Cijena za 50ml je 116,90kn.
Sastojci; 
voda, sojino ulje, bijeli vazelin, ulje pšeničnih klica, jojobino ulje, hmelj, crni sljez, islandski lišaj, zob, lanolin, kolesterol, ehinaceja, lecitin, vitamin a, koencim q10, vitamin c, natrijev benzoat


Lekovita Hidratantna/ Vlažilna krema za lice 

Što Lekovita kaže;


" Krema za njegu normalne ili suhe nadražene kože. Pomoću ulja avokada, fitoestrogeni unutar hmelja prodiru u dublje slojeve kože, gdje štite kolagenska vlakna i čuvaju napetost kože. Ekstrakt zobi, prirodni izvor vitamina B, hidrira, omekšava, štiti i blagotvorno djeluje na nadraženu kožu. Kombinacija ulja jamči svakodnevni izvor masnih kiselina, vitamina i antioksidansa koji jačaju sposobnost obnavljanja kože i poboljšavaju njezinu strukturu. Krema primjerena je zaštitna njega nadražene muške kože nakon brijanja. Ekstrakt cvjetova hmelja ima lagani antiseptični učinak, stoga je krema odlična izbor u njezi isušene i nečiste kože. " 







U sklopu moje nove rutine, ovu hidratantnu kremu sam uvrstila u jutarnju/dnevnu njegu. Nakon jutarnjeg čišćenja kože, moj prioritet jest dati koži potrebnu hidrataciju za dan koji slijedi, a ovu kremu nanosim nakon seruma sa SPF. Identične je teksture i mazivosti kao hranjiva krema, ali je nešto masnija, tako da su joj potrebne oko 3,4 minute da se upije na lice, ali također na njemu ostavlja osjećaj hidratacije odnosno lagani zaštitni film. Sreća je još veća ako taj dan ne nosim make up jer mogu osjetiti trajnost hidratacije na licu.

Cijena za 50 ml je 116,90kn.
Sastojci;
voda, bijeli vazelin, avokadovo ulje, bademovo ulje, hmelj, ulje jojobe, maslinovo ulje, zob, lanolin, kolesterol, vitamin a, vitamin d, natrijev benzoat

Lekovita Osvježavajuća/ Osvežilna maska za lice 

Što Lekovita kaže;
" Kombinacija hmelja,zobi, kamilice i maslinovog ulja njeguje i ublažava probleme kože sklone crvenilu i osjetljive kože. Hidratantni hidrogel primjeren je za normalnu, kao i za nečistu kožu. U slučaju izrazito suhe kože, masku nanosimo u debljem sloju i pustimo najmanje 15 minuta, a potom isperemo hladnom vodom bez sapuna. Masku možemo upotrebljavati kao kremu za svakodnevnu njegu masne kože. Lagani antiseptični učinak hmelja, uz pomoć kamilice, ublažvaju probleme kože i sprječava razvoj akni na licu, ramenima i leđima. Sa vremenom gel stvara membranu koju možemo isprati, ako želimo. " 






Ovo je najneobičnija maska za lice koju sam ikada imala. Pod najneobičnija mislim na teksturu koja na prvu podsjeća na peel off masku za lice kada ju uzmete iz vrećice; jednako gusta ali ne ljepljiva, već gelasta.. Prvi put sam ju nanjela na cijelo lice kako bih ga malo osvježila, jer, masku na lice nisam stavila i dobrih mjesec dana, a toliko ih obožavam koristiti..
Masku držim na licu dvadesetak minuta, pa ju isperem. Iako inače zagovaram deblji sloj maske, kod ove to zbilja nije potrebno jer je teksturom vrlo gusta, a ne upija se stajanjem na koži. Koža lica ne peče, ne zateže, pore su vidno očišćene ( što naravno nije trajni rezultat, ali to niti ne očekujem od bilo kog proizvoda za njegu lica ),te je nahranjena po upotrebi. Koristim ju dva puta tjedno kako bih koži nadomjestila vlagu iako se ona potpuno oporavila od onoga što je nekoć bila.
Cijena za 50 ml - 116,90kn

Sastojci;

voda, hmelj, zob, kamilica, maslinovo ulje, gel, natrijev benzoat


Lekovita me oborila s nogu svojim proizvodima za njegu lica kao što to nisu uspjele napraviti niti neki HE preparati u koje sam polagala svoje nade, a ja sam se polagano počela vraćati prirodnijim sastojcima u kozmetici i prizivati riječi mame i bake - "Priroda je najbolji lijek. "

Lekovita je kod nas dostupna na web shopu ljekarnik ( klik na link ).
Uskoro očekujte još jedan post u kojem ću pisati o novoj rutini njege tijela, a bit će veoma korisna onima koji pate od izrazito suhe kože.

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images