Olival - Neven koncentrat i krema za ruke

14:09

Na mom blogu je na red napokon došla preparativna kozmetika. Nekoliko narednih postova sam odlučila posvetiti upravo najdražim preparatima koje koristim u posljednjih nekoliko mjeseci. Tako se tu našao ponovno dobri, stari Olival - kao moj povratak ka tipkanju, ali i kao moja obveza jer, u nadzornoj ploči bloggera me dočekala hrpa započetih, ali nikako završenih postova.
No, da ne duljim sa svojom pričom, rado ću započeti priču o njezi ruku.
Sve mi žene, ali i muškarci, svjesni smo što znače meke, nahranjene ruke, a isto tako i koliko je teško nositi se sa suhoćom istih. Ukoliko su vam ruke konstantno u vodi, ukoliko ste konstantno u dodiru sa različitim vremenskim uvjetima ili su vam ruke općenito tipizirane kao suhe - znate o čemu pišem.
Njega ruku je vjerojatno najjednostavnija u bilo kom trenu, ali bih ju sama ponekad zanemarila i ostavila ju po strani iako, kremu za ruke imam u noćnom ormariću, u kupaonici, u dnevnom boravku, u torbi..




Kako sam automatski pala na mnoge Olival proizvode, njihov asortiman za njegu ruku je vrlo brzo postao moj najdraži izbor. Danas ću vam tipkati o dvjema tubicama - Olival Neven krema za ruke i Olival Neven koncentrat za ruke.



Olival tube za njegu ruku sadrže po 75 mililitara, a u ponudi se nalaze koncentrati i kreme sa lavandom i nevenom. Neven je općepoznat po svojim svojstvima, pa je stoga i idealan izbor za moje ruke koje su definitivno postale suše no ikada.



Hidratantna krema za ruke i nokte s nevenom 


Olival krema sa nevenom idealna je za sve one kojima je potrebna apsolutna njega bez masnjikavog osjećaja nakon upijanja. Ono što tražim od kreme za ruke je upravo to, plus da mi koža ruku doslovno ne popije kremu već da je na dodir hidratizirana. Zbilja ne volim ljepljivi osjećaj na rukama nakon upijanja kreme, a naročito u ljetne dane kada mi on podrazumijeva više štete no koristi.
Stoga mi ova krema uvijek dobro dođe preko dana, nevezano hoću li odmah nakon mazanja ruku biti za volanom, pisati nešto ili se jednostavno opustiti.
Miris je jako blag, ugodan, a koža divno nahranjena. Dodatni plus je što ne moram čekati cijelu vječnost kako bi se upila; dovoljna je tek minuta.



Koncentrat za ruke i nokte s nevenom 

Ovaj koncentrat je nešto najbolje što sam ikada imala. Ponekad bih, kada su mi ruke blaga katastrofa - nanosila kremu u debljem sloju, stavila pamučne rukavice i tako ostavila preko noći, ali ne bih vidjela naročitu razliku. Eventualno kod Arganove kreme sa iHerba, ali kako ona nije zvijezda posta..
Tekstura ovog koncentrata me ludo podsjeća na zagrebački melem, a koristim ga svaku večer, posebice pred spavanje sa pamučnim rukavicama. Kada se probudim, ruke su mi nevjerojatno mekane, a u mjesec dana korištenja one su apsolutno prekrasne. Zbilja, otkada sam ušla u neke pozne godine nisam imala ovakvu kožu ruku. Upija se sporije, ali u tome i jest bit - koža postaje polako, ali sigurno mekša, nježnija.


Olival me i ovog puta zbilja oduševio. Kako ne volim pretjerano miris lavande, ali moja majka da, opskbila sam ju zalihama lavandinog koncentrata i njoj se također sviđa. Uzevši u obzir kako je njoj 58 godina, a i da je ranije smatrala kako su sve kreme za ruke iste, vjerujem da to nešto znači.U svakom slučaju, ukoliko su vam ruke izrazito suhe, preporuke idu za neven liniju.




You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images