Biobaza 3u1 gel za tuširanje s kokosom i gel za tuširanje ruža geranij

10:22

Opća pomama za Biobazom vladala je ljetos kada je dobar dio ženske populacije guštao u Biobaza pekmezu za sunčanje. Nisam bila dio te ljubavi jer imam svijetlu put, i iako uživam u ljetu zbog mora, sunce i sunčanje nisu moj najdraži izbor.




Od Biobaze sam probala lavanda gel za tuširanje i bila zadovoljna njime, tek kada se ona pojavila na policama, ali ne znam jesu li nešto promijenili u sastavu ili su moja očekivanja postala prevelika..




Najprije sam planirala napraviti zasebne recenzije oba gela, napravila sam i zasebne fotografije, ali kako su mi poprilično slični, nema potrebe za time, pa vam donosim usporednu recenziju.



Kod oba gela za tuširanje, kupku i pranje kose privukla me gotovo sterilna, jednostavna, bijela ambalaža, veliko pakiranje te pumpica za doziranje koja mi se kod mnogih proizvoda pokazala vrlo praktičnom. Privukla me i dm akcija od 30% na sve Biobaza proizvode tokom studenog, u zamjenu za 30 bodova.





1. Tuširanje - Očekivala sam manje gelastu teksturu iako je već u nazivu gel, ali ona je toliko prozirna kod oba proizvoda da me podsjeća na gelove za pranje ruku koji se mogu kupiti u kanisterima od po par litara. Također, shodno tomu doprinosi i to da se jako, jako malo pjene. Samim time zbilja ne isušuju kožu, ali bih svaki put proces mazanja tijela ne baš pjenastim gelom ponavljala dva puta. Kod gela s mirisom kokosa mi se čini da se više pjeni no gel sa ružom i geranijem.
Miris kod gela Kokos je izuzetno blag, nimalo kemijski, ali potpuno nenametljiv dok je kod gela Ruža Geranij intenzivniji, ali također ne prejak. Nakon tuširanja miris se ne zadržava na koži. Slamčica je pretanka za ovakav proizvid tako da je potrebno pritisnuti puno puta pumpicu kako biste dobili dovoljnu količinu gela za tuširanje.



2. Kupanje - obožavam kupke, mirisna ulja, gelove i kreme za kupanje, mirisne svijeće, kristale.. iako prvotno razočarana Biobazinim gelovima kod tuširanja, Ruža Geranij sam odlučila isprobati kao kupku. Dojam je identičan, gel čak bolje funkcionira pri tuširanju nego kao kupka jer nema onog opuštajućeg mirisa, namučila sam se dok sam istisnula količinu dostojnu jedne kupke. Za ovu namjenu definitivno nije.




3. Šampon za pranje kose - nisam isprobala, jer ih nisam niti kupila za tu svrhu.

ALI, da ne bi bilo sve tako crno, koristimo ga kao gel za pranje ruku i tu se pokazao odličnim. Jedan pritisak pumpice je dovoljan za čiste ruke. 

Kupnju ovih gelova neću ponoviti.


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images