Real Techniques your base/flawless core collection

04:54

Pozdrav!
Prije par dana sam pisala o your eyes starter setu, a danas cu podijeliti s vama dojmove o Real Techniques your base/flawless core,collection setu kistova.




Na iHerbu mu je cijena oko 120 kuna, a i ptice na grani vec znaju kako su ovi kistovi na toj stranici zaista najpovoljniji.




Kao i vecina setova, i ovaj dolazi sa prigodnim drzacem, a kistovi su mekani, ne truse se, lako se peru i brzo suse te pranjem ne gube svoju formu.



Pointed foundation brush namijenjen je nanosenju tekuce podloge. Na vecini recenzija sam citala kako korisnice nisu toliko zadovoljne upravo ovim zadatkom kista pa ga koriste za druge namjene. Meni se svidja upravo za nanosenje tekuceg pudera jer primi taman podloge koliko je dovoljno, ne mulja po licu i izgled podloge bude jako, jako prirodan. Jest da ce posao trajati malo duze no sto bi trajao sa vecim kistom, ali nista zato jer..



Buffing brush ce upravo doraditi ono sto eventualno nije Pointed foundation brush. Pomocu njega cijela podloga djeluje jos prirodnije i bolje. Prvotno je namijenjen za nanosenje mineralnog i pudera u kamenu, ali je ljeti super i za nanosenje pudera - ili osjencavanje. Zaista velik, mekan i koristan kist.



Tu je i contour brush namijenjen za konturiranje lica. Izrazito sam sretna zbog njega, jer - otkako je konturiranje preslo u naviku mnogih make up poklonika, pa tako i kod mene, ovo je prvi kist koji mi pomaze da to izgleda profesionalno. Takodjer, formom i velicinom mi koristi i tza nanosenje rumenila u prahu ili,blendanje tekuceg rumenila, primjerice Elf Studio HD blush.



Posljednji je mali, tanki kist Detailer brush pogodan za nanosenje korektora, te ruza za usne. Kistove trebate koristiti kako vama najbolje odgovara, pa ga ja koristim za korektor, dodatno naglasavanje unutarnjih djelova kapaka highlighterom, te za nanosenje sjenila uopce. Jako precizan i genijalan kist.




I to bi bilo to. Nakon citanja, osjecajte se pozvanima pridruziti giveawayu na mom blogu - ondje vas ceka mnogo preslatkih sitnica.
Pusa svima


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images