Deborah Shine Creator ruževi; nijansa 05 i nijansa 11 recenzija

05:29

Deborah Shine Creator ruževi su mi prije par dana zapeli za oko na blagajni u Dm - u. Naravno, privukla me ambalaža na prvu jer je njihova boja preslatka, a izgled ruža elegantan. Što ću dobiti nisam niti mogla pretpostaviti, osim da su - sjajni. Recimo da ih nisam kupila čisto iz potrebe ili mahom, več iz razloga što godinama ne kupujem sjajne ruževe, a sjajila zaista jako rijetko. 


 

Sjećam se vremena osnovne škole kada su se masovno po razredu kupovala she i essence sjajila koja su tada tek postala aktualna, i to ona u tubici.  Vjerojatno sam u to vrijeme pretjerivala sa sjajnim usnama do te mjere, da kasnije nisam niti osjetila potrebu za sjajilom, ružem sa shimmerom.. Pa ipak, uhvatila me nostalgija, a i u zadnjih mjesec dana su mi usne postale nekako suhe, što inače nikako nisu iako ih ne tretiram prečesto balzamima. 
  
Cijena ovih ruževa je originalno 62,90, ali su bili na sniženju i svaki sam platila 24,90. Između tri nijanse koje su bile ponuđene na blagajni, izabrala sam dvije, nijansu 05, te nijansu 11.  Na službenoj stranici Deborah kozmetike nudi se 16 nijansi koje možete provjeriti ovdje.
 Prednost ruževa koje i ne bih nazvala doslovce tako je što su hipoalergeni i sadrže SPF15. Odlični su za svaki dan, umjesto ili preko balzama zbog sjaja koje daju, jer lice automatski izgleda svježije. Iako piše kako daju efekt shimmera on je jako blag, nema krupnih šljokica, već ostavljaju jednostavan i decentan sjaj.

 

 Nijansa 05 na prvu djeluje kao svijetlorozi ruž, ali intenzitet boje koju vidite je praktički nemoguće postići. Sa dva, tri nanošenja ruž ostavlja tek blagu svijetlo, svijetlo roza nijansu, više sjaj i čini usne malo punijima no inače. Koristim ga umjesto balzama za usne i na usnama bez da išta jedete, pijete, pušite cigarete, ostaje cca sat vremena s tim da su usne svo to vrijeme nahranjene i mekane.
 Ako niste ljubitelj ruževa, ovaj bi vam bio idealna zamjena za balzam ili neko jednostavno sjajilo u torbi koju imate sa sobom. Ja sam ga već stavila u torbu koju najčešće nosim i uvijek je samnom.
 

Nijansa 05 prikazana je na swatchu dolje, s desne strane. Vidite kako je gotovo neprimjetna. 

 

Nijansa 11 je već dosta bogatija od ove prve koju sam navela. Također ostavlja sjajne i hidratizirane usne, ali je pigmentiranija, iako i dalje kao balzam za usne u boji. Samim time što je tamnija je i dugotrajnija na usnama, pa mi traje cca sat i pol vremena, lako se skida, ali u vrijeme kad se upije potpuno u kožu usana ne ostavlja osjećaj suhoće već su usne hidratiziranije no što su bile prije nanošenja uopće. Na fotki gore je nijansa s lijeve strane prikazana na ruci.

 

Kada sve zbrojim, mislim da sam samom kupnjom ruževa očekivala veću pigmentiranost. U principu sam kupila balzame za usne, posebice ako govorim o nijansi 05. Mislim da su ovi ruževi idealni za neljubiteljice istih, ali za mene nisu. Ipak, zbog njegujućih svojstava koje pružaju, svakako ću ih i dalje koristiti, u ponekim situacijama kada ruž nemam na usnama, iako su one poprilično rijetke. 

 
 Kupnju ovih ruževa ne bih ponovila jer jednostavno nisu ono što konkretno tražim od jednog ruža, ali su svakako korisni u kozmetičkoj torbici, iako znam da ima puno jeftinijih alternativa ukoliko su kupljeni po punoj cijeni. Inače volim Deborah kozmetiku, naročito Lash Creator maskaru jer je dobra alternativa DiorShowu, po prihvatljivoj cijeni. 
 

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images