Biobaza Hydradiance gel za umivanje i tonik Peršin, boražina i Vitamin E

11:37


 


Otkad se na policama dm - a pojavila Biobazina linija Hydradiance u zelenim kutijicama, nisam ju prestajala gledati. Donedavno, jer nam je u kupaonici usfalilo gela za umivanje kože lica, a svakako sam htjela isprobati i još neki proizvod iz linije pa sam se odlučila i za tonik. 

 



Linija Hydradiance Peršin, boražina i Vitamin E sadrži gel za umivanje, tonik, serum i fluid. 

 


Biobaza Hydradiance gel za umivanje Peršin, boražina i vitamin E najprije je pakiran u zelenu kartonsku kutijicu koja se malo kompliciranije otvara ukoliko nemate želju uništiti ju. Meni je svakako preslatka, pa sam s vremenom ušla u štos otvaranja kutija jer ove proizvode držim u njima.





 



Sam gel je pakiran u bočicu od mekane tamne plastike ( što je super za čuvanje sadržaja ), a pumpica je dosta čvrsta. Donedavno je cijena bila 44,90, ali u dm - u se pojavila oznaka Trajno niske cijene i ja sam ga platila 34,90 kn. Bočica sadrži 200 ml gela. Gel je prozirkast, niti gust niti previše tekući već za moj pojam taman.

Savršen je za umivanje ujutro jer osvježi, miris je zaista intenzivan, nikako blag - barem ne mom njuhu i osjeća se miris peršina, pa i nekog eteričnog ulja što je zapravo miris boražine. Tako je dostatan jedan pritisak na pumpicu, dok mi je primjerice za umivanje navečer nakon skidanje šminke potreban dupli pritisak.
Imam mješovitu kožu, T zonu s proširenim porama, ali relativno suhu, obrazi bez pora. Kod ovog gela mi se sviđa činjenica da ne isušuje kožu, ne zateže, već ju ostavlja čistom i svježom.   





BiobazaHydradiance tonik Peršin, boražina i vitamin E također je pakiran u preslatku zelenu kutijicu koja se nezgrapno otvara, a bočica je kao kod gela načinjena od tanje, tamne plastike. Dozira se normalnim uskim otvorom, okretanjem bočice naopačke kako bi tonik mogao iscuriti na vaticu. Također kupljen pod oznakom Trajno niska cijena, platila sam ga 39,90 kn, ranije mu je cijena bila 49,90. Sadrži 200 ml, koristim ga dva tjedna svako jutro i večer, te povremeno da osvježim kožu ukoliko na njoj nema make upa i potrošila sam pola bočice.

 



 


Također mi se kod njega sviđa izrazito ugodan i osvježavajuć miris, potpuno neobičan za proizvode za njegu lica, a i neobičnog sastava. Koristim ga nakon umivanja istoimenim gelom, a upravo vidno smanjuje pore, što je super ujutro, posebice ako nanosim make up nakon njege lica. Taj efekt nije trajan, ali mi je svejedno drago vidjeti očiglednu promjenu. Dodatno osvježi lice, ne isušuje ga već odlično pripremi za dodatnu njegu.


 


Kako je ova linija namijenjena svim tipovima kože, koristi ju i moj zaručnik kojem je dovoljno da je lice nakon umivanja osjetno čisto i zadovoljan je. Njegov ten je bez prištića, ali relativno mastan. Oboje smo na dobitku kod ovog gela i tonika. 


 



Baš iz svih navedenih razloga planiram ovih dana kupiti serum iz " Peršin " linije jer su mi utisci za ova dva proizvoda definitivno odlični. Također, odlično je znati da kožu tretirate sastojcima bez parabena, sulfata, boja, alkohola, parfema..

Jeste li isprobale neke Biobazine proizvode za njegu lica, i ako da, koje? Ovo su moji prvi njihovi proizvodi za njegu lica, pa su savjeti svakako dobrodošli. :)
 

You Might Also Like

4 komentari

  1. meni su biobazini gelovi za umivanje bili očaj živi, ovaj peršinasti je nešto bolji od onog od kamilice, ali opet... nope. tonik mi zvuči interesantno, a koncentrat ima užasnu pumpicu koja se začepi, a osim pumpice začepi i pore... eto, pa rezmisli :D
    Inače od biobaze - proizvodi za tuširanje su mi top, a lice radije prepuštam nekim drugim brendovima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi put da sam isprobala biobazine proizvode baš za lice, bila sam zadovoljna gelovima za tuširanje. Ako pod koncentrat misliš na fluid, baš sam i čitala podijeljene recenzije, pa sam i odustala od njega automatski. Tonik je stvarno dobar. Danas sam vidjela da dm ima popust ovaj tjedan na biobazu, mislim da je -30% za 30 bodova, pa eto - da znaš. Meni je bila dobra vijest. :)

      Izbriši
  2. drago mi je daje bar tebi odgovarala ova linija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Tina, koliko sam kasnije mogla zamjetiti, mišljenja oko biobaze su baš podijeljenja - meni su recimo njihovi 3u1 gelovi za kupku, tuširanje i pranje kose blaga katastrofa, barem ruza i kokos koje sam probala.

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images