iHerb haul #3

12:28

Jupiiii! Nedavno je na vrata stigao novi paket s iHerba koji sam nestrpljivo čekala.Uhvatilo me sve češće tipkanje recenzija, ali sam imala pauzu iz privatnih razloga. U međuvremenu sam isprobala puno nove divne kozmetike, kupovala i u Hrvatskoj i u inozemstvu i jedva čekam da sve to podijelim s vama, kao i da vam pokažem stvarčice koje su stigle iz Amerike i koje jedva čekam isprobati.




Kako je ovo haul, ostavit ću vam link kod svakog proizvoda koji je stigao kako biste se i vi ukoliko vam nešto zapadne za oko lakše snašle.
Pa da vidimo što je stiglo;




Najprije je tu paket Siera Bees balzama za usne. Siera Bees balzami su potpuno prirodni, bez GMO, vitamin E je organski i dobiven je iz suncokretovog ulja, a baza ovih balzama je maslinovo ulje. Svaki od njih je različitog mirisa koji su jako lagani. U paketiću ih je bilo ukupno osam, ali sam dva poklonila. Preslatka mala pakiranja, jedva čekam da ih sve isprobam. Kupljeni su na Specials ponudi za čak 1 dolar, svih osam. Inače je regularna cijena seta oko 6 dolara. Link ovdje.




Dr Singhas Mustard Bath je kupka u prahu. U sastavu su sjemenke senfa, a miriše prekrasno. Jedva čekam da ju isprobam jer je ona najneobičnija kupka na koju sam ikada nabasala, a ima detoksifikacijska svojstva. Dolazi u pakiranju od 227 grama, a link je ovdje.




Real Techniques Miracle complexion sponge je make up spužvica o kojoj sam jako puno čitala i pogledala nekoliko videa, pa se jako veselim da ju isprobam. Na iHerbu i na njihovoj službenoj stranici je cijena najpovoljnija. Link ovdje. Također, može se kupiti u setu od dvije identične spužvice što je i jeftinije, link ovdje.




Real Techniques Sculpting set mi je toliko lijep i dugo sam ga gledala i premišljala se hoću - neću. Imam puno kistova, ali njih nikad dosta, posebno kada ih ne stignem svaki dan oprati, pa da se nađe zamjenski čisti. Sastoji se od Sculpting brush, Fan brush i Setting brush. Jedva čekam da ih isprobam. Link ovdje.




I za kraj, tu je Real Techniques powder brush koja me iznenadila svojom veličinom. Kupila sam ju isključivo za puder u prahu, a namijenjena je i korištenju mineralne podloge. Nisam ju još koristila, ali uskoro hoću. Link ovdje.



Kako mi je paket došao na inozemnu adresu, nisu ga carinili, što je dodatan plus jer su mi zadnji paket koji je došao na maminu adresu carinili i morala sam platiti dodatnih 90 kuna.
Veselim se isprobavanju svih ovih stvari, a kasnije ću dojmove svakako podijeliti s vama.
Čitamo se, pusa svima!

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images