New in

12:42

Pozdrav svima!
Rekla bih da imam blagu pauzu, obzirom na to kako sam u punom naponu pisala po post dnevno. Krive su tu obveze, životne situacije na koje ne možemo utjecati, a sada kad je sve donekle i u redu - pojavio se nedostatak onog pravog dnevnog svijetla koje bi mi omogućilo da poslikam proizvode koje želim recenzirati.
Nakupilo se tu stvarno svega, ne samo postova koji su recenzije, ali ono što u ovom trenu želim podijeliti jesu proizvodi koje sam kupila dok sam bilau Hrvatskoj. Moj partner i ja obožavamo Biobazu, a znajući da će ju ovdje biti nemoguće kupiti, u košarici su se našle stvarčice koje su me najviše zaintrigirale u tom trenu. Kako bih vas ujedno mogla i pripremiti na to što će se u nekim od mojih budućih recenzija nalaziti tu su;



- Biobaza Anticelulitna glina
- Biobaza mix micelarnih vodica
- Biobaza gel za tuširanje kokos
- Biobaza gel za tuširanje ruža
- Alverde anticelulitno ulje
- Alverde ulje za njegu tijela kokos
- Maybelline color tattoo sjenila Matte - u kojima guštam par dana i recenzija je spremna :)
- Zlaja manuka tree gel za umivanje, dnevna krema i tonik - sve iz iste linije.
Dok sakupljam utiske i pripremam recenziju sjenila, želim vam svima ugodan vikend!


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images