Maybelline color tatto Mates recenzija

05:08

Vjerujem da je svim ljubiteljicama dekorative dobro poznat brand Maybelline, a Color Tatto sjenila u velikom broju draga. Ranije ih nisam imala, ali sam ih ponekad priželjkivala.




Nisam ih kupovala iz razloga što često kupujem sjenila, ali sam ih ne tako često koristila. To se naravno, s vremenom promijenilo. U dm - u se nedavno 10 bodova moglo zamijeniti za bon od 35% popusta na Maybelline dekorativnu kozmetiku. Puna cijena u dm - u im je 41,90, a na akciji sam svako platila oko 28 kuna. 
Kako smo živjeli u malom gradu, niti izbor nijansi ovih sjenila nije bio velik, pa sam izabrala dvije nijanse od ukupno 4 koje su se mogle kupiti; Vintage Plum 97 i Creme de Nude 93.




Inače, Matte linija je LE, nigdje ne pronalazim u koliko nijansi se nudi, ali sudeći po stranim recenzijama koje sam čitala zbog ove informacije, njih nije puno. 




Nijansa Creme de Nude je definitivno moj Holy Grail. Takva boja je svojom pigmentiranošću, lakim nanošenjem i postojanošću, a lakoćom stapanja i miksanja sa svakom drugom bojom definitivno pravedno dospjela na tu listu. Vjerujem da će se ondje dugo zadržati. 
Koristim ga i kao bazu, pa postignem prekrasan mekani izgled, kao mono i jedino sjenilo na kapku, a i za miksanje s drugim nijansama. Potpuno je mat, kako i sam naziv kaže.




Ova nijansa je prava nude, čista nijansa. Vrlo pigmentirana i brzo se suši pa ju morate brzo izblendati, a kada postignem željeni izgled,sjenilo tamo i ostaje.




Nijansa Vintage Plum mi se sviđa jer vrlo lako jednostavnu šminku na očima pretvara u dramatičniju. Iako po opisu i izgledu u ambalaži vuče na ljubičastu, mene više podsjeća na zagasito sivu sa primjesama ljubičaste. Jako pogmentirana nijansa, a suši se još brže nego Creme de Nude. 





Prva fotka dolje prikazuje trenutni nanos obaju nijansi s tim da sam obje nijanse izblendala, ali nisam fotografirala.




Fotografija dolje prikazuje izgled izblendanih nijansi nakon 4 sata. Izgled je dakle identičan. Silom prilika ih nisam mogla držati dulje na ruci, a i nestalo je pravog dnevnog svjetla koje bi mi pomoglo da ih fotografiram. 




Ova LE sjenila su predočena za 24 satno trajanje. Mislim da je danas rijetkost da će netko zaspati sa šminkom, posebice jer se svijest o njezi i čišćenju kože izuzetno probudila i produbila. Meni besprijekorno stoje na kapcima po 8 sati.
Bez lažnih dojmova, ova sjenila su nešto posebno dobro. Definitivno ću obnoviti zalihe, a kod Color Tatto nijansi koje nisu LE, već imam wishlistu.



You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images