Sephora haul, Sephora soothing cleansing milk & Sephora lakovi za nokte

15:59

Pozdrav svim mojim citateljicama!
Moj posljednji posjet Sephori se sveo na tri Sephorina proizvoda. Sephora mlijeko za ciscenje lica i dva laka za nokte cije nijanse nije bilo tesko izabrati su se nasle u mojoj kosarici.




Sephora Soothing cleansing milk za ciscenje podrucja oko ociju i lica osvojilo je moje simpatije jer je predvidjeno za cijelo lice. Sadrzi ulje makadamije, doduse u malim postotcima, ali dovoljnim da dodatno ne isusune kozu vec ju ostavlja dovoljno cistom i mekom. Takodjer, nakon koeistenja nema filma i koza je spremna za daljnju njegu. Ipak, ja svakako nakon koristenja mlijeka ili drugih cistaca sminke s lica koristim gel ili pjenu za umivanje. Kod ovog mlijeka mi se svidja meka i blaga tekstura. Cijena za 50 ml je 590 dinara, a dostatna je za 15tak uporaba.




Ovo je prvi put da sam isprobala Sephorine autohtone lakove za nokte. Kupila sam nijanse You+Me koja je u biti Nude nijansa, te ninansu Resist to tempation. Svaki lak za nokte dolazi u bocici od 5 ml. Nevjerojatno dobro prijanjaju za nokat, pigmentirani su, te je i jedan nanos dovoljan za punu boju. Potpuna trajnost im je cca 4 dana sa nanesena dva sloja laka.



Ponovno sam sretna zbog kupovine u Sephori, a ako imate preporuku - eto me!

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images