Alverde Wasserminze Meeresmineralien Deo Spray recenzija

16:22

Nisam nikada imala problema s pojačanim znojenjem, pa čak niti kada se ( jako, ali baš jako, jaaaako rijetko ) bavim fizičkim aktivnostima. Pa ipak, često sam mijenjala dezodoranse jer bi me ambalaža privukla, a najčešće je na polici stajao Nivein roll on koji ne ostavlja tragove na crnoj odjeći.

Prije neke dvije godine smo bili u posjeti kod zaručnikove mame. Tik što je izašla iz kupaonice jedno jutro, morala sam ju pitati kakav to miris ima, a ona mi je pokazala ovaj dezodorans.Tada sam ga kupila, potrošila i kasnije i zaboravila na njega jer sam prilično rijetko na policama pregledavala i zastajala kod Alverde proizvoda.




E sad, ono šokantno. Prije par mjeseci sam nakon jutarnjeg tuširanja nanjela deo i pozabavila se svim obvezama tog dana. Cijeli dan sam bila svjesna kako osjećam neku tupu bol u predjelu pazuha, ali sam ju ignorirala jer sam trčala po gradu i obavljala sve što sam morala. Predvečer sam došla kući i skinila dolčevitu, a ono što sam vidjela na mjestu na kom se pojavila bol me šokiralo. Dakle, dio pazuha mi je bio natečen i to do te mjere da me oteklina bolila i na opip. Zaručnik je počeo googlati, a kako google nije uvijek najbolji prijatelj, posebno kada dođe do stresne situacije; ispalo je; mogućnost raka dojke, urasla dlaka, loš dezodorans koji urokuje rak dojke i još milijun mogućnosti, a svaka iole realna mogućnost, primjerice otjecanje limfnih čvorova zbog pojave raka me plašila. I tako sam ujutro nazvala doktoricu opće prakse i na pregled me naručila za dva dana. To jutro sam ponovno nanjela uobičajeni dezić nakon tuširanja i napravila štetu jer me užasno peklo i bolilo još više. U međuvremenu mi je to splasnilo potpuno, kao da se nikad nije niti pojavilo, a doktorica je ustanovila kako nema potrebe za pretragama  i kako mi je deo vjerojatno začepio pore ili sadrži nešto što mi je počelo smetati. Kad sam vam iscrpno iznijela svoje muke; ono najbitnije. 





Alverde deo u spreju se našao u mojoj košarici. Koja tragikomedija, ali nikad se nisam niti jednom proizvodu veselila kao njemu jer tih dana je dezodorans bio zadnja stvar na koju sam htjela pomisliti. I problem se više nije pojavio.
Alverde dezodoransi ne sadrže parabene, aluminij, odvratnoće koje se nalaze u većini dezića koji su lako dostupni. Sastojci su organski, a pored toga mi je estetski ovo najljepši dezodorans koji sam imala. I najmirisniji. Po cijeni od oko 25 kuna izdrži mi prosječno više od mjesec dana, a bočica sadrži 75 ml.


Ne ostavlja nikakve fleke na odjeći, nije ljepljiv, a miris se zadržava čak i duže no kod dezodoransa puno intenzivnijih mirisa. Nije nametljiv, već osvježavajuć i blag. Nisam baš shodna reći koliko je otporan na znoj obzirom na navode na početku posta, ali znam da se osjećam svježe cijeli dan, od prvog nanošenja.






Čak sam koliko ga volim razmišljala što bi bilo kada bi napravili osvježivać prostora identičnog mirisa. Kupnja bi bila i stoga je bolje da je ovo samo moja ideja zbog osobne pomame za nekim proizvodom.
Summa summarum, ukoliko tražite nešto novo, ili vas je uhvatio strah da vam se ne dogodi isto što i meni ( šala mala :P ), moje najveće moguće preporuke za ovu bočicu. I sadržaj u njoj. 


You Might Also Like

1 komentari

  1. Juče sam čitav dan čitala recenzije alverde dezića i ova mi se najviše svidjela, tako da sam danas kupila baš ovaj iz posta. Divno miriše i nadam se da će se dugo držati. :)

    OdgovoriIzbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images