October beauties

12:18

I preparativu i dekorativu koristim prema potrebi i osjećaju, ali sam ovih dana sasvim sigurna kako ću neke stvari koristiti više no inače ovaj mjesec. Neke sam tek otkrila, a neke polako upoznajem i to sa velikom željom da se zadrže na mom ormariću.


1. Diorshow - recenzija ovdje.

2. Dior Serum de Rouge 730 dobila sam od prijateljice prije dva mjeseca, ali nismo bili na ti jer su bordo te crveni ruževi moj favorit. Pa ipak, posljednji dana mi njegova meka tekstura koja pri nanošenju klizi po usnama savršeno odgovara, a boja mi je taman za smjele i jednostavne kombinacije. Veliki plus je činjenica da izrazito dobro hidratizira usne. Na fotki skupa sa Diorshow maskarom.




3. Schaebens Schoko MASKE maska je koju nikad neću prestati koristiti, sve dok se pojavljuje na policama. Ima miris mliječne čokolade, toliko dobar da sam ju i kušala, samo mrvicu i po okusu mi je kao prava mliječna čokolada. Ne zateže i ne isušuje kožu već ju ostavlja mekanom i čistom. Mrvicu se teže skida zbog ljepljive teksture, ali Ebelin spužvice pod brojem 12 itekako pomažu u tome. Na fotki sa brojem 5 i 11.




4. Yves Rocher Fruit Rouges gel za tuširanje sadrži vodicu organskog različka, a miriše na maline. Ne suši kožu i nježno ju čisti. Zbilja prekrasan gel. Na fotki sa brojevima 6 i 12




5. Queen Helene Mint Julep maska je kod mene trenutno na probi, koristit ću ju cijeli mjesec pa joj posvetiti malo više riječi.

6. Schwarzkopf Gliss Kur hair repair dvofazni sprej za oštećenu kosu koristim usporedno sa Yves Rocher sprayem iz ovog posta. Kosa je primjetno sjajnija, a ima i blagi, nenametljiv puderasti miris.


7. Glade discreet Velvet tea party ne spada u kozmetiku, ali čini sve male dnevne rituale puno dražima. Obožavam ovakve glade mirise za utičnicu sa refilima. Miris je sladak, podsjeća me na štandove sa slatkišima.




8. Dior Hypnotic Poison sam od zaručnika dobila prije par mjeseci i mislim da ću mu dugo ostati vjerna. Ljubitelj sam ekstravagantnih mirisa sa daskom mošusa. Ovaj edp je prilično radijalan i osjetim ga satima. Vrlo dobre recenzije možete pročitati ovdje.





9. Mua Twelft Night paleti se uvijek iznova vraćam kada dani zahlade, izuzetno dobro pigmentirana paleta boja sa spektrom od nude nijanse do tamno, tamno sive. Na fotki sa brojem 10




10. Yves Rocher Youthful Glow Foundation podloga je namijenjena suhoj koži. Srednje jako prekrivanje, blagi zdravi sjaj i prirodan izgled nakon nanošenja su ono što volim kod podloga za svaki dan.


11. Balea mousse/pjena za pranje lica bez sapuna izvrsno uklanja tragove šminke i ne isušuje kožu. Potrebno je staviti vrlo malo proizvoda na lice pa zapjeniti vodom. Za to također koristim predobre ebelin spuzvice pod brojem 12. 

Sviđa li vam se neki od mojih favorita?




You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images