Yves Rocher - Low Shampoo & Protection Spray

15:51

 


Moja kosa je zbilja zahvalna. Iako kovrčava i povremeno bojana, nije suha, vlasište mi se ne masti, često mijenjam preparate, po " akciji i reakciji ", a često imam i u zalihama neke stvari koje mi se čine vrijedne spomena pa ih ostavim da kosa malo uživa, kako mi se kasnije ne bi osvetila za neredovito šišanje vrhova, konstantno izlaganje dimu, jer sam okorjeli pušač.. I da, teško ju raščešljavam. Možda ipak nije zahvalna? No dobro. Ono što je vrijedno spomena su svakako Yves Rocheovi proizvodi koji su mi stigli skupa sa svjetlucavim uljem, a ima toga još.. Pa pogledajte jesu li mi se svidjeli, ili pak ne.. .) 



Dakle,kao što iz Yves Rochera kažu, krema šampon za kosu koja se ne pjeni, te intenzivno hrani kosu. Za cijenu od 24,90 kuna i klasično pakiranje od 200 ml vrijedilo je isprobati. Premda mi je bilo jako čudno koristiti ga zasebno prva dva puta jer mi je bilo nezamislivo da krema koju ću kasnije isprati sa kose može uopće očistiti kosu, popis sastojaka me oduševio pa sam mu odlučila dati šansu. Koristim ga svaka dva, tri pranja, kad mi kosa nije toliko prljava da bih ju morala dva puta šamponirati. 





Prilikom korištenja uopće ne stavljam regenerator jer je kosa zaista nahranjena od ove super stvarčice. Osim toga, iako sam mislila da će mi se spustiti volumen, zapravo se dogodi suprotno, daje i volumen i sjaj kosi. Odgovara mi i kupit ću ga ponovno za povremeno korištenje, a povremeno je jer mislim kako je savršen za žene koje svakodnevno peru kosu, uštedit će i novac i vrijeme, jer ne zahtjeva dodatan trošak za regeneratore, ulja, sprayeve za sjaj i slično. 

Ne sadrži parabene, silikon, a formula je biorazgradiva. Sadrži alkohol. 








Otkad sam otkrila ovaj sprej, život mi je lakši. Namjenski je to sprej za zaštitu obojene kose koja je često suha, a može se prema uputstvima nanositi na vlažnu i na suhu kosu. Kako je došlo vrijeme kada nema više peći da se grijem satim nakon pranja kose u hladne dane, a sunce je odavno postalo zubato; često mi se počelo događati da brzinski moram prati kosu, a ne postoji šansa da se u tom kratkom vremenu osuši na zraku.. pa pribjegavam fenu iako sam ga svojevremeno koristila ako tri puta godišnje. 
Pređimo na ono bitno; sprej nema silikona što ne može biti bolje kod proizvoda za kosu, jer samim time ju ne otežava, usto sadrži ekstrakte gloga te sezamovog ulja. Osobno mi je grm gloga najljepša biljka, a na kožu djeluje pomlađujuće te ju hrani. Vjerujem da isto čini i kosi. 



Pumpica dozira sasvim dovoljno spreja, na dugu kosu ćete ga našpricati dva ili tri puta, i to je dosta, a zatim feniranje može početi. Kosa je mekana i puno ju lakše raščešljavam. Svakom bih preporučila ovaj proizvod.

Hvala vam na čitanju. :) Ako imate kakva pitanja, preporuke - tu sam. Pusa svima

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images