Dm haul

05:00

Danas sam se odlučila pozabaviti posljednjom kupnjom u dm - u, jer sam ju objavila na instagramu prije desetak dana, ali kako sam na dvije relacije i preselila sam se, a trenutno sam u Hrvatskoj, jednostavno nisam stigla sve što sam planirala.



U dm - u kupujem preparativu po potrebi, ali uglavnom u većim količinama kako mi ne bi usfalilo nečeg što volim ili ju kupujem da isprobam nešto novo.
Ono što ne želim da mi usfali su svakako Schaebens maske za lice u vrećicama koje se kod nas nažalost mogu kupiti samo u Mulleru po cijeni od cca 9 kuna za duplo pakiranje. U Njemačkoj su nešto jeftinije i cijena im se kreće od 0,55 eura do 0,99. O njima planiram napraviti separativni post.




U košarici se našao i moj omiljeni alverde deo, o njemu više ovdje, essence i maybelline lakovi za nokte, Palmolive duplo pakiranje gela za tuširanje, Balea maske za lice, Tetesept kupke i Catrice primer, te Manhattan sjenilo u olovci.




Catrice primer je inače moj prvi primer ikada jer mi umjesto njega služe vrlo dobre kreme za lice, ali sam ga ipak odlučila isprobati. Sviđa mi se jer nije masnjikav, gladak je na sam dodir, a glatkom čini i kožu. Manhattan zlaćano sjenilo u olovci je odlično, pigmentirano, blago sjajno bez shimmera i dugo traje.



Tetesept kristali za kupku su bili isprobani odmah i moram vam reći; ako se nađete u mogućnosti kupnje - nemojte! Mirišu izrazito neprirodno, obojani su neprirodno, jedna vrećica na cijelu kadu me doslovno guši i ovi kristali su bili totalna glupost.


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images