Yves Rocher Fruit Noirs Sparklin Shower Gel, Blackberries

05:09

Drage moje! Danas vam donosim recenziju sadržaja prekrasne bočice iz Yves Rochera, a to je šljokičasti gel za tuširanje iz linije Fruit Noirs. Često me na kupnju navede sama ambalaža, a ova bočica je bila ljubav na prvi pogled.


 

Trenutno se na netu može kupiti za 29,90 kn, na sniženju je. U bočici se nalazi 250ml proizvoda, dostatnog za petnaestak tuširanja, kupanja.. Činjenica je da je ovaj gel za tuširanje gušći no tipični gelovi, pa ga manje i treba. Miris je nešto izmišljeno fino. Ako volite bobičasto voće, ovaj je nešto za vas. Blago je šljokičast, ali ne ostavlja trag na tijelu. 
 




Kako sam veliki poklonik kupki i ležanja u kadi, često ga znam dodati u vodu jer se dosta pjeni i miris je opuštajuć, idealan za prije spavanja.


Inače sam ljubitelj krema za tuširanje, a ne gelova jer mi većina gelova isušuje kožu što kod ovoga nije slučaj. Svakako hranim tijelo dodatnom njegom nakon izlaska iz tuša/kade, ali mi koža ne bude suha. Nije iritantan, koža me ne svrbi nakon korištenja. 



Ova kolekcija, odnosno kolekcija Fruit Noirs mi jako odgovara. Koristim i tekući sapun, a u nekom od haula sam već spominjala njihov gel za tuširanje. Ova bočica mi je toliko lijepa da sam ju poželila držati kao dekoraciju u kupaonici.. ali s vremenom se istrošila, pa ću svakako pribaviti novu.




Ako vas put nanese u Yves Rocher online shop ili u njihov dućan - moje preporuke imate.

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images