Diorshow - Dior maskara

05:11

Svaka od nas bila je u fazi pronalaska idealne maskare, neke srećom kraćoj, a neke ( poput mene ), u vječitoj.. To se ipak promijenilo prije nekoliko mjeseci kada sam se odvažila dati 219 kuna za Diorshow.






Pri samoj konačnoj odluci cijenu je opravdala militraža koja je duplo, a u nekim slučajevima i tri puta veća od maskari koje sam koristila, sadrži 11, 5 ml.






Četkica je velika, a rok trajanja je 6 mjeseci od datuma otvaranja. Svakodnevnim korištenjem dovoljna mi je za 2 mjeseca. Imam jako svijetle trepavice, pa se ni ne vide ukoliko ne stavim maskaru, dva sloja daju duljinu, volumen i uvijenost baš kako volim. Sviđa mi.se i što je baš dobro pigmentirana, ne trusi se, ne ljepi trepavice i ne stvara grudice. Zaista genijalan proizvod i smatram da ću joj ostati vjerna još dugo. 

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images