Andalou Naturals 1000 Roses & Reservatrol Q10 kreme za lice

06:16




Priznajem, ponovno sam kupovala na iHerbu, po prvi put su mi carinili paket, moji doma su gotovo prekrasno otvorili kuvertu s carine, a mene nije bilo u Hrvatskoj i srećom - uspjela sam dostaviti račun na vrijeme kako se moj paket ne bi netragom izgubio. ( Paket koji se carini se vraća nakon 8 dana ukoliko se ne dostavi račun. ) Za danas sam pripremila tek mali djelić paketa, a to su putna pakiranja Andalou Naturals krema. Jedna je dnevna, a druga noćna. Već neko vrijeme se nećkam oko naručivanja nekih njihovih proizvoda za njegu lica, kose i tijela, a kupnja ovih mini kremica je bila presudna..




Andalou naturals 1000 Roses Beautiful day cream bila je isprobana prvi dan. Konkretno me ona najviše i zanimala. Tubica sadrži 12 ml, kao i druga tubica u ovoj recenziji. Svezi ambalaže, izrađena je od mekane plastike, te se vrlo lako dozira količina proizvoda koja vam treba. Originalna ambalaža sadrži 50 ml, link ovdje.  Miriše.. fantastično. Miris ruže nije kemijski već potpuno prirodna. Sadrži i umirujuću Aloe Veru, cruelty free je i potpuno veganski proizvod. Plus za to.




Ovo je drugi proizvod s iHerba koji u sastavu ima ružine koncentrate i oba su me oduševila mirisom. Krema je namijenjena njezi osjetljive kože, ali ne i suhe, jer koliko sam primjetila, u dane kada mi je koža suha više no inače, ona zaista dobro upije kremu, ali na koži ne ostane zaštitni film. Nakon toga imam osjećaj kako bi mi koža bez problema upila još dva, tri sloja iste. Sama krema je nekako " serumasta ", baš ima odlike seruma više no kreme, što zbog prozirkaste teksture, što zbog nevjerojatno brzog upijanja.



Dosta dobro matira kožu, pa mi služi većinom kao primer prije make upa jer se podloga, mineralni puderi i slično puno lakše nanose i izgledaju urednije. Iako ima neke dobre predispozicije da ju koristim češće, koristim tubicu do kraja, i sišla je s moje wish liste, upravo jer mom tipu kože ne odgovara.



Andalou Naturals Reservatrol Q10 Night Repair Cream , također travel size tubica. Nju sam također naručila jer mi je velika inačica kreme na wish listi. Kako su se na mojoj koži počele pojavljivati blage bore, meni itekako vidljive, odlučila sam u rutine uvesti i poneki Age Defying prozvod. Sadrži antioksidante iz Acai i Goji bobica, aronije, borovnice... zvuči toliko fino da sam si zamislila smoothie sa svim tim sastojcima.



Ovu kremu koristim nakon čišćenja lica isključivo na čelu, gdje mi se jedna bora vidi. Dakle, ciljano. Nema potrebe da ju stavljam na cijelo lice jer mi je stalna njega lica postala Elizabeth Arden. Ova krema je dosta hidratantnija od 1000 Roses, te ostavlja film na koži. Razliku nisam primjetila, ali iskreno - niti ne očekujem čuda, već mi je bitno da su mi problematična područja dovoljno hidratizirana.



Također se brzo upija, a ima vrlo blagi, neznatan, ali jako ugodan i sladak miris koji ispari čim se upije u kožu. Već sam naručila originalnu veličinu ove kreme u verziji od 50 ml.


Ako uzmete u obzir da niti jedna krema Andalou Naturals ne sadrži parabene, sulfate, GMO i da su sastojci isključivo certificiranog podrijetla, ako uključite i to da proizvoodi ne sadrže sastojke životinjskog podrijetla, nisu testirani na životinjama i potpuno su veganski, to je već puno razloga da se nađu na vašim policama. Cijena jedne kreme od 50 ml je cca 130 kuna, ali sam se uvjerila da i vrijede, posebno obzirom da je na našem tržištu zaista  teško pronaći dobre sastojke, fer proces proizvodnje i u konačnici - cruelty free kreme! :)

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images