EcoTools kistovi

02:01

Otkad sam otkrila iHerb, moja ljubav prema kvalitetnim kistovima postala je i ljubav prema povoljnim kistovima. Ondje su EcoTools i Real Techniques nesumnjivo najpovoljniji. Ponudu EcoTools možete vidjeti klikom ovdje.



Zadnje sam naručila Mini Essentials set i Eco Tools Touch up set, pa ću s vama podijeliti dojmove.

Ecotools Mini Essentials Set po cijeni od 40 kuna donosi 3 mala kista. Veličina samih kistova je dovoljno velika dok su drške manje i samim time prikladne za nošenje na putovanja. 

Sadrži Full Powder Brush namijenjenu za puder u kamenu i mineralni puder, ali ako na put nosite samo ovaj set, dobro će vam doći i za rumenilo. Dovoljno je velika, izuzetno mekana i pri nanošenju ostavlja dovoljnu količinu proizvoda jer ne skuplja pigmente samo pri vrhu. Na fotografiji je prikazan sa Elf studio rumenilom.





Drugi kist u ovom setu je Angled Liner Blush, namijenjen za tuš u gelu, ali sam ga proučavala i otkrila kako mi njegova tanka, ali dovoljno široka četkica vrlo dobro služiza nanošenje jako pigmentiranih ruževa, koji pomoću njega izgledaju uredno i boja se ravnomjerno nanosi. Na fotki skupa sa Avon Bold Bordeaux, moja najdraža nijansa.





Na fotki dolje prikazani su kistovi iz oba seta, kistovi namjenjeni nanošenju sjenila. U oba seta naziv im je jednak jer to i  jesu, jedino što kist iz Mini seta ima kraću drški. Duljina dlačica je identična. Služe za nježnije pokrivanje sjenilom, a kada mi treba "doslovan" ton iz palete ili mono sjenila, svakako ih namočim prije korištenja. Pun pogodak od četkica. Na fotkama skupa s Mua paletom. 






Finishing brush koristim blago namočenog za Alverde corrective puder kao pripremu za podlogu, iako ima drugu namjenu, a ponekad i za highlighter. Mekana četkica koja dobro prekriva, ne ostavlja crtice i ravnomjerno ostavlja trag proizvoda. 



Posljednje dvije četkice iz EcoTools Touch Up seta jesu Eyebrow lash gromer i Lip detailer brush. Možete ih također naručiti zasebno, ali u setu su svakako povoljnije. Lip detailer brush nisam koristila, ali za Eyebrow lash groomer imam riječi hvale, četkica sa vlaknima mi je jako korisna za češljanje obrva, a nakon što obrve " zakamufliram " i dovedem u red, istom tom četkicom ih počešljam još jednom kako bi boja na njima izgledala što prirodnije. 




Ako se odlučite za kupnju na iHerbu, slobodno mi se obratite svezi mišljenja, kritike za neki proizvod ili preporuke. Također možete pri kupnji iskoristiti moj kod, za prvu narudžbu 5 dolara manje, a za narudžbu ( također prvu ), iznad 40$ 10 dolara manje. Kod je NHZ975.
Hvala vam na čitanju. 


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images