Beauty Without Cruelty facial cleanser

11:36



Možete imati alergiju na dlaku mačke, psa, možete voljeti neku vrstu više, a neku manje, ali činiti štetu i zlo nedužnim bićima koja se šeću ulicama je najodvratnija stvar koja čovjeka ne čini boljim, niti pametnijim. Čini ga odvratnom tvorevinom svega što se kosi s etičkim načelima. Priznajem, ne provjeravam kod kupovine svakog proizvoda jel je testiran na životinjama i znam da to nisu isključivo psi i mačke, ali se svaki put kada pisjetim stranicu Udruga Maca rasrdim nad sudbinom malenih bića. Puno je tu doprinjela i naša maca koja više nije kućni ljubimac već član obitelji i malo razmaženo derište.
Čovjekova svijest ako ji gledamo kao onu u pojedinca ne čini puno u velikom svijetu, ali znate da dobra i pravedna svijest pomaže puno nama samima, kao i našim najbližima. Kako god, malo sam vas uvela u neka svoja mišljenja, a kako ovo ne bi trebao biti esej, već recenzija proizvoda, donosim vam recenziju malog Beauty Without Cruelty čuda. :)



AHA ili voćne kiseline su kiseline koje pospješuju obnovu epiderme, odnosno površinskog sloja kože. Ukoliko muku mučite sa proširenim porama, nečistim licem i slično, svakako uvedite u rutinu proizvode koje sadrže AHA. S genijalnog bloga možete iščitati više o njima.
Na iHerbu sam naručila ovu umivalicu u mini izdanju za dvadesetak kuna kako bih ju isprobala i kasnije, ukoliko mi odgovara naručila veliko pakiranje.



Odgovara mi svakako. Nježno uklanja nečistoće, ima blagi i gotovo nejasan miris, veganski/vegeterijanski proizvod, sporo se troši jer ga pri primjeni ne treba puno, posebice ako kao ja za umivanje koristite spužvice...
Ne sadrži sapune, nije testiran na životinjama, mogla bih nabrajati do sutra.
Extra savjet; nanesem ga dva puta tjedno na vlažnu, čistu kožu, te držim tri minute, pa umijem. Koža nakon umivanja bude nevjerojatno meka.na dodir.

Jeste li isprobale neki od BWC proizvoda?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Pratim te na instagramu pa sam tamo i videla za ovaj tvoj blog :)

    Bacite oko na moj blog i zaprati me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images