Elizabeth Arden Visible Difference

12:48

Nekoliko sati prije puta za Hrvatsku, posjetila sam Muller zbog mini pakiranja kozmetičkih proizvoda koje trebam u putu, te zbog slatkiša. Radoznalost je uzela maha, pa sam pregledavala police s njegom lica znajući da imam još petnaestak minuta do zatvaranja. Svaki put kad osjetim kako je neka krema za dnevnu ili noću njegu prestala davati mom licu ono što treba, promijenim ju, pa sam se ovog puta odlučila na veliku kutijicu Elizabeth Arden Visible Difference. 


 

Krema dolazi u čvrstom klasičnom pakiranju, ali je sama ambalaža luksuznog izgleda. Ovo pakiranje je od 75 ml, pa je ona gigant među mojim kremama za njegu lica. Platila sam ju 72 eura, koliko me pamćenje služi. Nije da često dajem veću svotu novca za kreme, ali mi se učinilo da će ova sasvim opravdati moja očekivanja, a u međuvremenu mi se nakupilo i kovanica, pa ju gotovo nisam ni osjetila.



Krema se izuzetno dobro upija, smatram kako bi bila dobra za suhu kožu. Moja je mješovita, ali za hladnijih dana gubi na elastičnosti. Za dvadesetak sekundi koža ju potpuno upije. Sastavom je poprilično gusta, ali se jako dobro razmazuje. Nanosi se na čisto lice i kožu vrata. Krema obećaje rezultate u pojavi sitnijih borica, hiperpigmentacijskih mrlja.. u roku od dva do tri tjedna. Koristim ju već drugi tjedan i ne vidim nikakvu razliku jer ozbiljnih problema s kožom nemam, ali je koža na dodir puno glađa, hidratizirana do mjere da nakon nanošenja kreme navečer ne stavljam ulje na lice, što često radim kao posljednji korak njege. 






Dodatni veliki plus kod ove kreme pri dnevnoj, odnosno jutarnjoj njezi je smanjivanje potrebe za primerom, jer podloga koju nanosim nakon što se krema upije puno bolje i urednije izgleda na licu. U nepuna dva tjedna korištenja potrošila sam jako malu količinu. Ovo neće biti jedna od krema od kojih ću lako odustati, naročito zbog sve hladnijih i hladnijih dana.




Pa ipak, rijetkost je kod proizvoda da me oduševio od početka do kraja, pa tako i kod nje imam jednu zamjerku. Najprije sam razmišljala da naglasim kako je ta zamjerka mala, ali miris mi je izuzetno bitan i nikako da se naviknem na njega.  Miris ove kreme je kemijski i podsjeća me na nekakvo loše sredstvo za čišćenje podova. Sreća je u tome što on brzo izlapi, a na koži se ne osjeti.

Hvala vam na čitanju i nadam se da će vam moja recenzija pomoći.

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images